300mg är ju en överdos som heter duga. lol ffs, har man tryckt i sig en dos som passar barn upp till 12mån ska du va glad att du känner nån som helst effekt alls. tror du läkaren skriver ut medicin som du ska bli så väck som man kan bli lr? 75mg-300mg är för medicinskt bruk

ska du missbruka så testa x10 minst. sluta va så lat o sök istället så får du svar direkt istället för att starta en ny tråd för nåt som diskuterats tillräckligt. varför ska folk spendera tid på dig för att du är lat för? ta en rejäl dos, enda som kan hända är ep anfall o det är upp till dig o bestämma om du ska ta risken. jag är härdad, jag börjar på 900-1050mg o går upp till 2100mg över 6-8h ungefär, passar som handsken för mig personligen men förmodligen inget för dig. men testa åtminstone 600-750mg om du vågar ta risken för det är först vid höga doser som lyrica blir skoj. och igen, sök o bilda dig en egen uppfattning lr håll denna tråden vid liv 1mån så kanske du har tillräckligt med svar för att få en uppfattning om hur mycket du måste ta för att "flumma"