Flashback bygger pepparkakshus!
2012-07-20, 19:05
Medlem
Fick lyrica idag av läkaren...testa direkt och ta 1 vänta och de hände inget nu har jag tagit 4st första tog jag kl 2..är helt slut..ska man inte bli pigg av dessa ? och alla säger att de är så jävla skönt.ja håller bara på att somna..ska ev ut på krogen också...ska ja ta mer o det kanske vänder ?
eller bara ta en öl så bostar det eller ?

inga mamma svar som "Va hemma och ta det lugnt du ska jobba imorgon"

tacksam som fan för svar..
2012-07-20, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gamblish89
Fick lyrica idag av läkaren...testa direkt och ta 1 vänta och de hände inget nu har jag tagit 4st första tog jag kl 2..är helt slut..ska man inte bli pigg av dessa ? och alla säger att de är så jävla skönt.ja håller bara på att somna..ska ev ut på krogen också...ska ja ta mer o det kanske vänder ?
eller bara ta en öl så bostar det eller ?

inga mamma svar som "Va hemma och ta det lugnt du ska jobba imorgon"

tacksam som fan för svar..

det är 75mg glömde jag skriva
2012-07-20, 19:36
Medlem
mrshylocks avatar
Lyrican är lurig. Ibland blir jag däckad av 300 mg, ibland speedad. Har käkat den i cirkus ett år, ett par ggr i veckan. Alltid samma dos (300mg), med samma resultat (däckad eller speedad).
2012-07-20, 19:37
Medlem
CristDaFists avatar
Uppenbarligen behöver du en "mamma" som hänvisar dig. Svårt att leta upp infon själv i styra lyrica tråden? Man blir trött av lyrica, särskilt som nybörjare. Dricker du öl sen kommer du få en karatefylla för dom boostar varandra.
2012-07-20, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrshylock
Lyrican är lurig. Ibland blir jag däckad av 300 mg, ibland speedad. Har käkat den i cirkus ett år, ett par ggr i veckan. Alltid samma dos (300mg), med samma resultat (däckad eller speedad).

mm riktg orm. va pigg o glad på jobbet sen när ja kom hem vart ja helt däckad av dom.känndes som satt ja fick ångest av dom..vettefan känner mig bara konstig
2012-07-20, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Uppenbarligen behöver du en "mamma" som hänvisar dig. Svårt att leta upp infon själv i styra lyrica tråden? Man blir trött av lyrica, särskilt som nybörjare. Dricker du öl sen kommer du få en karatefylla för dom boostar varandra.

ja orka inte leta sluta sura
2012-07-20, 21:40
Medlem
300mg är ju en överdos som heter duga. lol ffs, har man tryckt i sig en dos som passar barn upp till 12mån ska du va glad att du känner nån som helst effekt alls. tror du läkaren skriver ut medicin som du ska bli så väck som man kan bli lr? 75mg-300mg är för medicinskt bruk ska du missbruka så testa x10 minst. sluta va så lat o sök istället så får du svar direkt istället för att starta en ny tråd för nåt som diskuterats tillräckligt. varför ska folk spendera tid på dig för att du är lat för? ta en rejäl dos, enda som kan hända är ep anfall o det är upp till dig o bestämma om du ska ta risken. jag är härdad, jag börjar på 900-1050mg o går upp till 2100mg över 6-8h ungefär, passar som handsken för mig personligen men förmodligen inget för dig. men testa åtminstone 600-750mg om du vågar ta risken för det är först vid höga doser som lyrica blir skoj. och igen, sök o bilda dig en egen uppfattning lr håll denna tråden vid liv 1mån så kanske du har tillräckligt med svar för att få en uppfattning om hur mycket du måste ta för att "flumma"
2021-09-04, 12:37
Medlem
Men du var då en sur jävel..
Man måste väl få fråga och varför lägger du ner tid själv om det är så jävligt
2021-09-04, 13:25
Moderator
Morfar-52s avatar
Gammal tråd, fortsätt i (FB) Lyrica vanliga frågor och svar. /låst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto