• 1
  • 2
2012-07-19, 22:59
Medlem
Bibi Jones retirement announcment:

http://www.youtube.com/watch?v=1XMXv...1&feature=plcp
Citera
2012-07-24, 17:34
Medlem
talgoxens avatar
Hftigt att se ngon blott sig knslomssigt p det viset.
Citera
2012-07-25, 19:48
Medlem
SunshineBlinds avatar
Hon sg s ledsen ut att jag bara ville ge henne en kram, en filt och lite choklad. Hoppas allt gr bra fr henne i framtiden.
Citera
2012-07-29, 16:22
Medlem
SirHizzs avatar
vem fan r bibi jones

jag frstr det r tjejen i klippet, men aldrig hrt talas om henne frut. r hon knd eller?
Citera
2012-07-29, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirHizz
vem fan r bibi jones

jag frstr det r tjejen i klippet, men aldrig hrt talas om henne frut. r hon knd eller?
Bibi Jones gick frst under namnet Britney Beth. Hennes riktiga namn r Britney Maclin.

Hon var 19 r nr hon skrev kontrakt med Digital Playground, hon var den yngsta som har gjort det.

Frutom att spela in porrfilmer s brukar hon strippa p strippklubbar i USA.
Citera
2012-07-29, 19:52
Medlem
SirHizzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glimmer2
Bibi Jones gick frst under namnet Britney Beth. Hennes riktiga namn r Britney Maclin.

Hon var 19 r nr hon skrev kontrakt med Digital Playground, hon var den yngsta som har gjort det.

Frutom att spela in porrfilmer s brukar hon strippa p strippklubbar i USA.

jag skte p henne nu, fick upp henne p howard stern dr hon ppet prata om hur mycket hon gilla gangbangs och liknande. http://www.spankwire.com/Howard-Tv-P...s/video292388/

hon verka rtt ledsen i klippet dr hon sa hon skall sluta. gr hon rtt i tycker jag, mr hon inte bra och liknande och hon inte vill gra s hr mot sin familj s gr hon rtt i att hon slutat tycker jag.

med hennes utseende kan hon gra s mycket mer n porr.
Citera
2012-08-04, 14:40
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Verkar ju som att hon haft sex som ngon form av bedvning till och frn verkligheten. Jag tror att hon tagit sig an en roll i ung lder, dr sex varit ett stt att komma bort frn allt jobbigt, och nu har hon ntt slutet p den stigen... hon inser att hon i princip sabbat hela sitt liv och sin framtid, hon r helt klart drogad s in i helvete i detta klipp. Hoppas hon sker hjlp frn en psykolog och andra professionella personer, fr hon lter deprimerad till den grad att det r skrmmande, hoppas att hon inte gr ngot till sig sjlv. ven om jag inte respekterar det hon valt att gra med sitt liv, s hoppas jag verkligen att hon fr vn rtsida p sitt liv och brjar m bttre.
Citera
2012-08-05, 10:23
Medlem
grithors avatar
Fffaaaan. Britney r en av mina favoriter. Synd.
Nja, finns nog med filmer starring Bibi s.
Citera
2012-09-07, 20:27
Medlem
Tob-i-ass avatar
r hon tillbaks i porr igen eller r det gamla klipp i filmen More Cola Please? Release Date: 08/21/2012
Citera
2012-09-16, 06:37
Medlem
MittTredjeKontos avatar
Trkigt, gjorde fina framtrdanden i she's so cute, iknowthatgirl och 18yearsold .. :U

Ang ovanstende talare filmen kanske var inspelad fr lnge sen men ska redigeras o skit, den r vldigt "tillfixad" s kanske tog ngra mnader
Citera
2012-09-24, 13:04
Medlem
Hr r ett filmklipp med Bibi Jones:
http://xhamster.com/movies/675814/yo..._video_28.html
Citera
2012-09-25, 14:13
Medlem
vivalarevolucions avatar
Jag ska nog kpa hennes fleshlight!
...innan de dras in, om.
Citera