2012-07-19, 21:28
Medlem
Lirade lite på den siten.. satte in 200 och vill nu ta ut 800 då jag tyckte siten var riktigt ur kass..
Men iaf.. jag står helt ställd... hur fanken tar jag ut pengarna???

live supporten är helt död, samt att jag fattar 0 när det kommer till IBAN och SWIFT osv osv...
har inte råkat ut för detta någon gång tidigare...jag försöker googla lite men inget specifikt kom upp...

hur tar jag ut tull swedbank?

tack för svar!
Citera
2012-07-19, 21:36
Medlem
Lämnade siten. Fick skicka in körkort och bild på en räkning i mitt namn för att få ut pengar. Jag mailade till supporten och fick då svar. Ingen site jag vill spela på.
Citera
2012-07-19, 21:38
Medlem
tänkte väl de.. men hur fan kommer jag åt cashen?.. fan vad jag blir trött på siter som bara skiter i allt usch!!!
Citera
2012-07-19, 21:38
Medlem
Roll8ors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArganaS
Lirade lite på den siten.. satte in 200 och vill nu ta ut 800 då jag tyckte siten var riktigt ur kass..

live supporten är helt död, samt att jag fattar 0 när det kommer till IBAN och SWIFT osv osv...
har inte råkat ut för detta någon gång tidigare...jag försöker googla lite men inget specifikt kom upp...

tack för svar!

http://www.swedbank.se/privat/intern...ands/index.htm

Citat:
Ursprungligen postat av alltidgladidiot
Lämnade siten. Fick skicka in körkort och bild på en räkning i mitt namn för att få ut pengar. Jag mailade till supporten och fick då svar. Ingen site jag vill spela på.

Och på vilka spelsiter förutom SvS måste man inte verifiera sin identitet innan uttag?
Citera
2012-07-19, 21:45
Medlem
Tack ska ni ha för snabba svar!!! *tummen upp* tänkte inte återvända till siten iaf
Senast redigerad av ArganaS 2012-07-19 kl. 21:48.
Citera
2012-07-20, 00:18
Medlem
Dom vägrade först att godkänna dom dokument jag scannade in. Jag vet att dom flesta siter begär in dokument. Men hos winner poker kändes det som om dom helt enkelt inte ville godkänna uttag hur man än gjorde.
Citera
2012-07-20, 23:01
Medlem
vill iaf höja ett varningens finger för denna site!!! finns bra mycket bättre siter... än denna skit site!

Men det kanske är bara jag som har haft otur! jag fick iaf inte ut nå pengar alls där.
Citera
2012-07-22, 00:10
Medlem
Fraisers avatar
Man måste verifera uttag på SvS också. Första gången.
Citera
2015-02-22, 13:59
Bannlyst
Hur fan hittar man live chatten?
Citera
2015-02-22, 16:05
Medlem
KTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArganaS

tack för svar!

Googla på iban swif?

http://www.swedbank.se/privat/kort-o...iban/index.htm Iövrigt är det väl lite standard att verifiera och fota vid första uttaget , id kort, el räkning typ
Senast redigerad av KTK 2015-02-22 kl. 16:08.
Citera
2015-02-22, 16:10
Medlem
KTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alltidgladidiot
Dom vägrade först att godkänna dom dokument jag scannade in. Jag vet att dom flesta siter begär in dokument. Men hos winner poker kändes det som om dom helt enkelt inte ville godkänna uttag hur man än gjorde.

Polisanmäl
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in