2013-02-18, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeff42
1 tab, alltså 0,5 mg tog bort min at ångest helt. gillar dessa!

jag tycker också att de fungerar kanon att ta bort ångest, oro och social fobi med. dock lite orolig över neurotoxiciteten det snackas om. vill inte använda den för mycket....
Citera
2013-02-18, 10:37
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeff42
1 tab, alltså 0,5 mg tog bort min at ångest helt. gillar dessa!
1! bara? vad hade du för AT?
Citera
2013-02-18, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykosxprt
Håller med och dina iakttagelser samt förslag är i linje med mina om man bortser från doseringen. Jag tycker 2mg pyra motsvarar en bit över 1mg alprazolam (xanor) och 6mg tycker jag då är att ta i.

1 mg xanor är som 2-3 pyra håller jag med om. Bara det att xanor får mig att tappa minnet även vid låga doser och fortsätta äta tills det är slut. Man somnar bra på 1-2 pyra, jag har även gjort urinprov efter en kväll med 8 pyra, inget utslag på benzo sticka, exakt samma som vc använder (gjorde det hemma). Gjorde två olika urinprov för att säkra, oddsen att det skulle visa fel på båda är närmare 1/10000.
Citera
2013-02-18, 18:51
Medlem
Har fortfarande inte sett någon direkt information om giftigheten i dessa? Hur farligt är det att ta 10 av dessa utspritt på några veckor? Det värsta jag vet är att bli dummare kan man bli det av dessa eller? Hur smutsiga är dom?
Citera
2013-02-19, 16:11
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itssofine
Har fortfarande inte sett någon direkt information om giftigheten i dessa? Hur farligt är det att ta 10 av dessa utspritt på några veckor? Det värsta jag vet är att bli dummare kan man bli det av dessa eller? Hur smutsiga är dom?

Omöjligt att veta eftersom det är en RC, dum blir man utav dom på höga doser som med flesta andra benso.
Citera
2013-02-19, 20:51
Medlem
rhymenoceross avatar
Är det endast As*l*p*os som säljer Pyra inrikes för tillfället?
Citera
2013-02-19, 20:54
Medlem
Torrentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Är det endast As*l*p*os som säljer Pyra inrikes för tillfället?

Du har kemisterna också.
Citera
2013-02-21, 22:23
Medlem
För mig sviker minnet rätt bra på dessa. Inte heller får jag någon eurofi eller någon ångestdämpande eller något annat skoj. Känner dock av dem när dem börjar gå ur kroppen och jag får tråkigt och börjar gäspa.

Brukar ta 5 - 6 efter jobbet 1-2 dagar i veckan, sen dagen efter har jag glömt vad jag gjorde på kvällen, men efter kollat facebook chatt loggar och internet historik har jag inte gjort något eller skrivit något knasig.

Samma sak på jobbet, dagen efter kan jag ha glömt var jag har gjort mellan 08-10 när jag tänkter tillbaka.

Sover dock bra dem dagarna.
Citera
2013-02-22, 15:22
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VTOD
För mig sviker minnet rätt bra på dessa. Inte heller får jag någon eurofi eller någon ångestdämpande eller något annat skoj. Känner dock av dem när dem börjar gå ur kroppen och jag får tråkigt och börjar gäspa.

Brukar ta 5 - 6 efter jobbet 1-2 dagar i veckan, sen dagen efter har jag glömt vad jag gjorde på kvällen, men efter kollat facebook chatt loggar och internet historik har jag inte gjort något eller skrivit något knasig.

Samma sak på jobbet, dagen efter kan jag ha glömt var jag har gjort mellan 08-10 när jag tänkter tillbaka.

Sover dock bra dem dagarna.

Vanlig biverkning som utav vilken benso som helst.
Citera
2013-02-22, 16:50
Medlem
Knäppte två nu, noll tolerans mot Pyra, tidigare tolerans av oxazepam & alprazolam - känns precis som 1mg alprazolam, i och med ingen tolerans får jag euforikickar precis som jag fick i början av alprazolam också. Riktigt nice. Dessa är inte muskelavslappnande dock öht. :/ Vilket jag njuter av ganska mycket hos benzos.
Citera
2013-02-23, 02:18
Medlem
Finns det någon Inrikes shop som säljer dessa snabbt? PM gärna i så fall.
Mina etiz är slut och måste ha något att somna på och för det kanske dessa passar bra?

edit: hittade nu så får väl testa om detta är något för mig.
Senast redigerad av Yolololz 2013-02-23 kl. 02:23.
Citera
2013-02-23, 03:14
Medlem
Gå till läkaren och be om Propavan för det kan dem skriva ut även fast du är missbrukare i din journal. (Gissar bara) Tar ca en vecka innan man klarar att slappna av från stress, för då funkar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in