2013-02-14, 15:11
Bannlyst
Fick hem 10st Pyrazolam samt 10st Flubromazepam idag. Enbart tagit 2st Pyrazolam tillsammans med en generös lina Subutex. Och nu någon timma senare måste jag säga att dessa små rackare var riktigt fina!

Jag har INGEN benso tolerans, utan bara kört lite Xanor, Ikto, Stess osv vid div. avtändningar efter tjack race osv.

Skulle likna Pyrazolamet vid Xanor, Väldigt lika faktiskt! Inget flumm i skallen, bara ren ångestdämpande effekt. Klockrena!

Gav en vän 1st Pyra och 1st Flubromazepam, ska se hur snurrig han verkar om en stund! Återkommer!
Citera
2013-02-14, 16:00
Medlem
zAEBBEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUK-KOD
Ja de säger det.

Fick mina flubromazepam idag. Tog nyss två kapslar.

Är nyfiken på hur denna effekt är jämfört med pyran som åtminstine fick mig väck.
Halveringstiden på flubro verkar optimalisk.

Vilken otur, ska precis börja behandling, pga av benso beroende, så tänkte om det fanns nått liknande som man kunde käka tilllsvidare medans man lämnar prov

Men antar då att det var som det var för etizolamen, för dom syntes ju oxå!
Citera
2013-02-14, 16:19
Medlem
PUK-KODs avatar
Jag tycker nog såhär, att pyran slog direkt men det verkar vara mycket längre "komma igång" på flubrot.

Känner inget märkbart på dom än. Har de en effekt som smyger sig på?
Citera
2013-02-14, 18:27
Medlem
Flub ska väl komma igång runt 1-2 h vad jag läst.
Däremot Pyra får jag fan knappt nån effekt på. Knappt så 5 mg tar ner pulsen efter ett par påfyllningar CS, ca 4-6h. Etiz kunde jag ta 2 mg o somna som ett barn på. Muskelavslappnande o sövande som inget annat.
Citera
2013-02-14, 19:02
Medlem
franzstrudels avatar
Bara jag som fått extrem kramp benen av dessa blandat med alkohol(alkohol kan det ju vara med)?
Tog 10 st och njöt av ett glas porter när jag sedan skulle till sängen så krampade alla muskler från midjan och neråt kunde inte göra något annat än att skrika. Släppte efter ett tag men måste ju säga att det var obehaglig och att det gör satans ont i dag.
Citera
2013-02-14, 19:20
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Fick ett snabbt erbjudande jag inte riktigt var beredd på,Mådde inte så bra och där var möjligheten och jag tog den
Lätt hänt
Citera
2013-02-14, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zAEBBE
Vilken otur, ska precis börja behandling, pga av benso beroende, så tänkte om det fanns nått liknande som man kunde käka tilllsvidare medans man lämnar prov

Äter benzo varje dag jag med, men måste ha det för att fungera som människa och inte störd psykfall.
Citera
2013-02-15, 04:55
Medlem
Jag fick faktiskt tillfälle att prova denna relativt okända substans. Mina tidigare erfarenheter av benzo är zolpidem (roliga att ta en och röka på), alprazolam (fyra dagar försvann, trodde inte något liknande kunde få en så borta) och midazolam (instant sleep mode). Av alprazolam fick jag abstinens trots endast fyra dagars bruk, visserligen hela dagarna.
Jag har dock ingen tolerans men jag började med att ta 1 mg, detta gjorde mig så pass lugn att jag kunde röka absurda mängder cannabis, detta ger mig ångest varje gång jag röker mer än ett par bloss, vilket är nice(kostar mindre.
Fortsatte sedan i stadig takt (2 tabletter 1 öl) upp till 4 mg.

Fysiska effekter: extremt tung kropp, trötthet(klar i skallen dock). Lite ataxi.
Psykiska effekter: ALLA mina känslor är neutrala (hade ångest innan intag). Glädje. Driv att göra något av värde.
Drack efter detta ett par öl och rökte en absurt stor joint, fyllde även på med två pyrazolam. Denna joint hade i vanliga fall försatt mig i en transischemisk "haschpsykos", men nu, muchies och allmän glödje samt att tiden upplevdes som långsammare.

Sammanfattningsvis: Pyra funkar bra mot ren ångest. Pyra funkar bra vid höga doser mot intensiv ångest samt är sedativ. Tar 1-3 h innan effekterna går att urskilja, dock beroende på intagen mängd o dylika faktorer.
6mg är en normal dos enligt min medicinska åsikt, mot ren ångest. Tror dock det är för långsamt påslag för att panikångestanfallsbehandling skulle kunna vara medicinskt relevant.

Tro det eller ej, men jag har en examen i medicinsk vetenskap.

Ta det lugnt, och ansvarsfullt. Det går att använda de flesta droger ansvarsfullt, till och med ett rus då och då är egentligen ingen fara. De svenska läkarorganisationerna är dock fortsatt inställda på
ett felaktiskt synsätt baserat på deras väldigt gamla resultat och den numera kända "publicera inte studier om våra läkemedel som visar dåliga resultat). Implikationerna är förödande, vetenskapen blir ett hån.
Senast redigerad av Skrikrunkaren 2013-02-15 kl. 05:39.
Citera
2013-02-15, 12:38
Medlem
psykosxprts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrikrunkaren
Jag fick faktiskt tillfälle att prova denna relativt okända substans. Mina tidigare erfarenheter av benzo är zolpidem (roliga att ta en och röka på), alprazolam (fyra dagar försvann, trodde inte något liknande kunde få en så borta) och midazolam (instant sleep mode). Av alprazolam fick jag abstinens trots endast fyra dagars bruk, visserligen hela dagarna.
Jag har dock ingen tolerans men jag började med att ta 1 mg, detta gjorde mig så pass lugn att jag kunde röka absurda mängder cannabis, detta ger mig ångest varje gång jag röker mer än ett par bloss, vilket är nice(kostar mindre.
Fortsatte sedan i stadig takt (2 tabletter 1 öl) upp till 4 mg.

Fysiska effekter: extremt tung kropp, trötthet(klar i skallen dock). Lite ataxi.
Psykiska effekter: ALLA mina känslor är neutrala (hade ångest innan intag). Glädje. Driv att göra något av värde.
Drack efter detta ett par öl och rökte en absurt stor joint, fyllde även på med två pyrazolam. Denna joint hade i vanliga fall försatt mig i en transischemisk "haschpsykos", men nu, muchies och allmän glödje samt att tiden upplevdes som långsammare.

Sammanfattningsvis: Pyra funkar bra mot ren ångest. Pyra funkar bra vid höga doser mot intensiv ångest samt är sedativ. Tar 1-3 h innan effekterna går att urskilja, dock beroende på intagen mängd o dylika faktorer.
6mg är en normal dos enligt min medicinska åsikt, mot ren ångest. Tror dock det är för långsamt påslag för att panikångestanfallsbehandling skulle kunna vara medicinskt relevant.

Tro det eller ej, men jag har en examen i medicinsk vetenskap.

Ta det lugnt, och ansvarsfullt. Det går att använda de flesta droger ansvarsfullt, till och med ett rus då och då är egentligen ingen fara. De svenska läkarorganisationerna är dock fortsatt inställda på
ett felaktiskt synsätt baserat på deras väldigt gamla resultat och den numera kända "publicera inte studier om våra läkemedel som visar dåliga resultat). Implikationerna är förödande, vetenskapen blir ett hån.

Håller med och dina iakttagelser samt förslag är i linje med mina om man bortser från doseringen. Jag tycker 2mg pyra motsvarar en bit över 1mg alprazolam (xanor) och 6mg tycker jag då är att ta i.
Citera
2013-02-15, 14:05
Medlem
Gillar inte denna alls, beställde från BB, har ingen tolerans och den gör inget med mig... har testat upp mot 10mg, och 5-6mg med öl
Citera
2013-02-16, 22:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Finurlig
Om jag äter 10st, Pyrazolam, 0.5mg.
Känner jag nått. Har ätit flödder sen 2004.
Hur fan har ni råd att käka för 150kr på en gång bara sådär om man brukar kontinuerligt? (Från asklepios)
Citera
2013-02-17, 20:27
Medlem
1 tab, alltså 0,5 mg tog bort min at ångest helt. gillar dessa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in