2013-01-15, 09:04
Medlem
unleash82s avatar
Du har inte lust att komma med lite länkar/källor?

Mvh
Citera
2013-01-15, 09:34
Medlem
Tropexs avatar
Testade 2,5 mg igår (5 piller, de gula med brytskåra) för första gången, som jag åt upp direkt. Gillar dessa mer än etiz, men det är en smaksak. Pyrazolamen vinner för mig p.g.a halveringstiden och att man inte blir särskilt trött. Däremot är de rätt hypnotiska, så man ligger inte i sängen och tänker när man väl lägger sig (ut och motionera era fetton!). Ångestdämpande fungerade dom helt ok: jämför med 25-30 mg diazepam.

Åt dom igår vid 18-tiden och känner mig i princip ångestfri än (trots att jag "egentligen" har saker att grubbla på) så jag gillar dessa då de tar bort den sociala fobin utan att göra en helt flöddrad. Fast det var på gränsen att olämpliga saker sades, så större doser och alkohol så kan man flöddra loss rätt ordentligt skulle jag tro.

Etiz: 3/5
Pyra: 4/5

PS En sak bara. Jag fick en ordentlig huvudvärk ca 2 timmar efter intag. Kan ha varit slumpen men kan dessa vara väldigt uttorkande för kroppen? Ska se till att dricka ordentligt med vatten nästa gång.
Senast redigerad av Tropex 2013-01-15 kl. 09:37.
Citera
2013-01-15, 11:42
Medlem
Käkade 3 st igår med 2 timmars mellanrum mellan varje. Kände mig definitivt 'något' iaf. Lite mindre ångest kanske, mindre social fobi. Somnade framför datorn i sängen vilket är ovanligt för mig. Sov bra.
Citera
2013-01-15, 14:41
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matchline
allt du skrivit om detta.

Jag har käkat några 100.. kanske 3-400st, mina bröstvå´rtor locks fine.

Just nu tog ja 50st (måste sluta, men kan inte sluta om ja har ett lager) och en bärs-

kommer mina bröstvårtotr förvandlas till järn och jag kommer dö eller bli metal-mario från nintendo..

Fuck off. Käkade ca 100 av dessa innan ja åkte te akuten o kollade varenda test de kunde göra (har haft njursvikt, de tar mig seriöst när ja kommer in) o de hitta inga problem..

Du ljuger, ellöer vet inte va du snackar om.

Dör jag erkänner jag att jag hade fel.
Citera
2013-01-15, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Fuck off. Käkade ca 100 av dessa innan ja åkte te akuten o kollade varenda test de kunde göra (har haft njursvikt, de tar mig seriöst när ja kommer in) o de hitta inga problem..

Det är bara för att "loosing your mind" inte är en farmakologisk diagnos. Hade det varit det så hade du fått den diagnosen

Btw, hur ekonomiskt är det att äta så många tabletter på en gång?
Borde det inte finnas starkare doser så du kan komma ned på 1-2 tabletter per 4 timmar istället?
Citera
2013-01-15, 16:15
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Det aktiva ämnet som ger ruset är skadligt då det innehåller sammanställningar av toxiska ämnen. Där kan vi räkna med metaller. Separation totalt meningslöst, du undkommer bindningsmedlet men det är den aktiva substansen som är direkt skadligt. Om du menar om man kan separera hemma så kan jag säga att det inte går då drogen framställts i egenskap att också vara extra hemlig och därmed skadlig om du förstår vad jag menar.

Priset man betalar för att det inte ska synas på pisstest är fruktansvärt.

Notera också extrema hudutslag men det behöver mer underlag för att stämpla in det.

Klistrar in det jag skrev till en annan användare som undrade, här är det jag skrev.

Hej,
Testerna har pågått i 2 veckor på 6 olika råttor och mänskliga celler som hud, nerv etc..
Vävnadsexponering innebär att bröstvårtan blir större då tablettens har massa slask i sig som påverkar diverse hormon, ömmare, mjölk kan börja produceras, risken för cancer ökas rejält när man tittar på avgörande faser inom cancer forskning kring manlig bröst cancer.

Det som är avgörande är vad som händer efter 1-2 månader. Blev samma lokationer i din kropp påfrestade, dvs antihistamin, hormonpåverkande (tänker på sömntabletter ev bens).
Man kan få ett sår som försöker läka men inte kan läka då man pillar på såret med andra medel.

Det som spelar roll är hur mycket skit det var just i dina tabletter. I labbrapporten så testas 25 olika batchar via internet runt om i världen och leverantörer i Sverige.

Man får då tänka på att labbarna som dessa droger skapas i visserligen tar fram formeln, men distruberingen sköts på lågkostsamma förhållanden och därför anledningen till resultatet.
Skulle gärna vilja se en källa på det här.. Låter som påhitt.

Bensodiazepiner brukar inte vara toxiska alls nämligen.

Mvh
Citera
2013-01-15, 16:38
Medlem
TheVoids avatar
Istället för att posta inlägg efter inlägg om "källa" så läs de inlägg som finns.
Killen säger:

Citat:
Jag kan länka rapporten om olika RC droger när den är klar, undersökningen är ett studieprojekt om nätets gift.
Citera
2013-01-15, 16:53
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Skulle gärna vilja se en källa på det här.. Låter som påhitt.

Bensodiazepiner brukar inte vara toxiska alls nämligen.

Mvh
Fast man vet aldrig hur de framställer denna, kan ju skapas massa andra giftiga ämnen under framställan, även om den teoretiskt inte är toxisk.
Sen var han inne på att det är skräp i bindningsämnet, tillverkning i orena förhållanden etc.

Dock så fattar jag inte om det är substansen i sig eller bingningsämnet som är farligt, som jag tolkar inläggen är det båda som är farliga?

Som sagt tidigare, skulle det vara mycket toxiskt så borde det kommit rapporter från användare.
Därimot är det omöjligt att sia om långtidsanvändning då det är helt nytt.
Även kliniskt testade mediciner är det svårt att sia om.
Finns så många faktorer som spelar in.
Upp till var och en att bedömma om det är värt risken.
Citera
2013-01-15, 18:30
Medlem
rhymenoceross avatar
Hur kommer det sig att de flesta verkar låta pyror lösa sig under tungan? Tas de upp på ett bättre sätt då?

Själv kör jag på det här sättet, men när de har smält så blir det ju ändå till en sörja som tillslut sväljs ner. Känns ju lättare (med tanke på smaken) att bara svälja ner dem hela med vatten. Eller har de av någon anledning sämre verkan då?

(Sitter för övrigt med 15x0.5mg i systemet just nu och som mest känner jag mig lite glömsk och något mer avslappnad. Till och med sobril verkar ju ge mer eufori än dessa... fast i rent terapeutiskt syfte så kanske de fungerar bättre, men jag är pillertrillare och vill må gott av överdoser.)
Citera
2013-01-15, 19:08
Medlem
Stone..s avatar
Såg nyss att dom sänkt priset på pyrazolamen på en utav inrikes shopparna. Fast det skulle behövas sänkas lite mer tycker jag!
Citera
2013-01-15, 19:18
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Hur kommer det sig att de flesta verkar låta pyror lösa sig under tungan? Tas de upp på ett bättre sätt då?
Detta görs generellt med bensodiazepiner pga ett snabbare påslag.
Citera
2013-01-15, 20:01
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Detta görs generellt med bensodiazepiner pga ett snabbare påslag.

Så det enda det handlar om då är några minuters fördröjning av effekt, inte så att effekten blir mindre/svagare om den löser sig i magen istället?

Förstår dock poängen, då man till varje pris vill få bort en panik- eller ångestattack så fort som möjligt. Men just att agenten skulle tas upp av tungan, snarare än att lösa, kan jag inte tro. Tungan är ju till för smak (och slicka fitta, men det är OT).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in