2012-12-20, 05:54
Medlem
Bongmons avatar
Har läst alla era rapporter och det verkar som vi har en benso som varken är sederande eller muskelavslappnande.. Men har en kraftig ångestlindring?

Vi i dethär landet behöver något lagligt ångestlindrande, det är ju sjukt att det enda man kan köpa lagligt i ångestlindring är valerina. Eller gå till doktorn o är man charmig nog kan man få ett paket stesolid som håller 30 dagar, i extrema fall.

Om pyra är som jag tror det är (beskrivningen högst upp) så skulle det vara ett bra alternativ som reseptfritt apoteks-piller.
Senast redigerad av Bongmon 2012-12-20 kl. 06:02.
Citera
2012-12-20, 05:56
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Har läst alla era rapporter och det verkar som vi har en benso som varken är sederande eller muskelavslappnande.. Men har en kraftig ångestlindring?

Mja.. Synd att det är så svårt att fåtag på.

sudda sudda sudda sudda
Senast redigerad av rEEg 2012-12-20 kl. 06:01.
Citera
2012-12-20, 13:34
Medlem
eradnups avatar
Citat:

Vi i dethär landet behöver något lagligt ångestlindrande, det är ju sjukt att det enda man kan köpa lagligt i ångestlindring är valerina. Eller gå till doktorn o är man charmig nog kan man få ett paket stesolid som håller 30 dagar, i extrema fall.

Om pyra är som jag tror det är (beskrivningen högst upp) så skulle det vara ett bra alternativ som reseptfritt apoteks-piller.
Jag kastade i mig nog de flesta, så särdeles potent är den icke.
Alldeles för dyr i förhållande till effekten.

Rekommenderas till oerfarna.
Citera
2012-12-20, 14:59
Medlem
Fick hem 30st Pyrazolam idag! Har inte hittat svarat, ger dessa utslag på benzo på multi-stickorna vid pissprov?
Citera
2012-12-20, 16:53
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godknowamgood
Fick hem 30st Pyrazolam idag! Har inte hittat svarat, ger dessa utslag på benzo på multi-stickorna vid pissprov?

Det bör de göra eftersom strukturen innehåller en bensoring. Men du behöver inte va orolig, både skolor, jobb och polisen måste analys-testa innan de ger sina straff. Och den kommer inte ge utslag på analys eftersom den är såpass ny, ger den utslag vore de skumt som fan och förmodligen fel substans.

Vet en snubbe som anmälde sin skola för att de stängt av honom efter ett utslag på sticka utan att det skickats på analys. Han fick rätt. (Antar att det är därför du frågar, eller om du är så ung att mordin pisstestar dig, eller soc, men soc måste också skicka på analys om de ger utslag på sticka. Sticka är aldrig final)

Ingen vet nog än, eftersom substansen är såpass ny. Straffet för att ha tagit en laglig drog kan bli att du får problem med körkortet (samma straff som att köra för trött har ja läst på flashback nånstans) om det är snuten som tar dig när du kör. På en skola är det ingenting. På jobbet är det förmodligen ingenting.
Pissar du för ett hem så vettefan.
Citera
2012-12-20, 17:26
Medlem
Citat:
Det bör de göra eftersom strukturen innehåller en bensoring. Men du behöver inte va orolig, både skolor, jobb och polisen måste analys-testa innan de ger sina straff. Och den kommer inte ge utslag på analys eftersom den är såpass ny, ger den utslag vore de skumt som fan och förmodligen fel substans.

Vet en snubbe som anmälde sin skola för att de stängt av honom efter ett utslag på sticka utan att det skickats på analys. Han fick rätt. (Antar att det är därför du frågar, eller om du är så ung att mordin pisstestar dig, eller soc, men soc måste också skicka på analys om de ger utslag på sticka. Sticka är aldrig final)

Ingen vet nog än, eftersom substansen är såpass ny. Straffet för att ha tagit en laglig drog kan bli att du får problem med körkortet (samma straff som att köra för trött har ja läst på flashback nånstans) om det är snuten som tar dig när du kör. På en skola är det ingenting. På jobbet är det förmodligen ingenting.
Pissar du för ett hem så vettefan.

Okej, tack för svaret! Jag går och pissar för att få concerta..
Citera
2012-12-20, 18:53
Medlem
eradnups avatar
Dom är lite luriga, verkar som de sitter i rätt länge liknande stesolid. Har gäspat flera gånger idag och är känd för att jag har grava sömnproblem som aldrig någonsin skulle kunna ta en middagslur eller somna framför en tv. Men sitter med anhöriga nu som vet om att jag aldrig skulle lägga huvudet mot en kudde innan klockan 01.35 för att sedan vända mig i sängen fram tills morgontimmarna, så måste "fejka" att jag är pigg.

Det är nog lång halveringstid på dessa, så de torde sitta i drogprov länge... Trots sina ynka 0,5mg som borde räknas som ett lågdospreparat.
Citera
2012-12-20, 19:40
Medlem
AllmäntOupptäcks avatar
Någon som vet en inrikesshop som säljer dessa? Pm uppskattas
Citera
2012-12-20, 20:02
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godknowamgood
Okej, tack för svaret! Jag går och pissar för att få concerta..

Då vill du nog inte ge utslag på dessa, ifall. Vänta med dom tills du fått din concerta.
Citera
2012-12-21, 21:45
Medlem
muttis avatar
Testar dessa nu, knall gula, tagit 1mg dvs 2st, känner ingenting. Är det fake eller?
Citera
2012-12-21, 22:48
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutti
Testar dessa nu, knall gula, tagit 1mg dvs 2st, känner ingenting. Är det fake eller?
Har du ångest nu då?
Annars kan du inte räkna med att känna speciellt mycket och knappast på ynka 1mg. Det är inte direkt något du blir hög på.
Drog i mig 5st för ett tag sedan, resulterade i ett mycket bra humör och thats it. Sov väldigt bra senare med.
Citera
2012-12-22, 00:10
Medlem
muttis avatar
Hej igen, jo jag är ångestfri ska testa nån dag när ja mår riktigt kass på dagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in