2012-12-17, 18:44
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegabiffeN^
Utvärdering om mitt intag (tog ett mg till)

Jag gick och somnade strax efter att jag skrev det sista i mitt förra inlägg för jag blev enormt trött.

För mig är detta inte min nya favoritbenso att ta för ångest utan min nya favorit att sova på
(Efter Flunitrazepam då)
Fan va gött!
Kanske har dragit för snabba slutsatser att den inte skulle fungera att sova på.
Blev inte alls trött efter 5st under en kväll förut. Fast sen sov jag väldigt djupt och bra.
Citera
2012-12-17, 18:52
Medlem
MegabiffeN^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Fan va gött!
Kanske har dragit för snabba slutsatser att den inte skulle fungera att sova på.
Blev inte alls trött efter 5st under en kväll förut. Fast sen sov jag väldigt djupt och bra.

Ok, men jag ska testa att ta 3mg någon timme innan jag ska sova inatt och göra en utvärdering på det. Detta är helt klart en intressant benso som åtminstone tar bort ångest och har potential för att funka som sömnmedel.

Edit: Hur blev du på dem 5 då? Tog det bort din ångest med?
Citera
2012-12-17, 21:35
Medlem
MegabiffeN^s avatar
Tog 0,5mg nu (utvilad) och detta är fan i klass med alprazolam iaf under första timmen än så länge.
NOLL ångest och go blev jag

Edit: Men på något sätt känns den smutsig, men det kanske bara är för att jag är bland de första att prova i Sverige? Det finns väl inte en enda studie gjorda på människor än? Eller?

Edit 2: Känns som man blir lite smått dum i huvudet på dessa. Jag ska blanda med några öl och röka om en timme eller 2 tillsammans med de 2,5mg jag har kvar och se hur det blir
Senast redigerad av MegabiffeN^ 2012-12-17 kl. 21:42.
Citera
2012-12-17, 23:08
Etizopapayas avatar
Citat:
Ok, men jag ska testa att ta 3mg någon timme innan jag ska sova inatt och göra en utvärdering på det. Detta är helt klart en intressant benso som åtminstone tar bort ångest och har potential för att funka som sömnmedel.

Edit: Hur blev du på dem 5 då? Tog det bort din ångest med?

Jag lider inte av ångest dagligen så svårt att säga.
Jag var alltså på bra humör redan innan. Tog 5st(2,5mg) Under ca 5 timmar, drack 2 små öl sista timmen med. Mitt humör fortsatte att vara väldigt bra, kände mig mer självsäker än vanligt.
Jag blev inte berusad utan kände mig väldigt klar i huvudet. Sedan somna jag utan imovane eller antihistaminer vilket aldrig sker annars. Trodde aldrig jag skulle somna då jag inte kände mig trött alls. Men somnade hyfsat snabbt och sov hela natten riktigt bra.

Tror det kan vara en riktigt bra medicin till folk som har ångestproblem eller om man har scenskräck. Kändes inte som det fanns någon risk för black out eller att det skulle gå över styr heller. Var alltså 100% med på allt jag gjorde under kvällen.

Citat:
Tog 0,5mg nu (utvilad) och detta är fan i klass med alprazolam iaf under första timmen än så länge.
NOLL ångest och go blev jag

Edit: Men på något sätt känns den smutsig, men det kanske bara är för att jag är bland de första att prova i Sverige? Det finns väl inte en enda studie gjorda på människor än? Eller?

Edit 2: Känns som man blir lite smått dum i huvudet på dessa. Jag ska blanda med några öl och röka om en timme eller 2 tillsammans med de 2,5mg jag har kvar och se hur det blir

Hehe jag var några månader före dig allt
Kände mig inte alls påverkad i huvudet, som sagt kände mig väldigt klar vilket inte brukar vara så vanligt efter benso.
Citera
2012-12-18, 00:14
Medlem
MegabiffeN^s avatar
Räknar inte längre men jag har 1mg av 5 kvar + en folköl i magen och detta är en underbar benso.. 0,5mg räcker för att bli go och ångestfri för mig. Höll på att snubbla framför en polare innan på bara debn dosen

Kankse skriver imorgon.. tråkigt att skrivba just nu hej hej
Citera
2012-12-18, 00:54
Medlem
MegabiffeN^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Jag lider inte av ångest dagligen så svårt att säga.
Jag var alltså på bra humör redan innan. Tog 5st(2,5mg) Under ca 5 timmar, drack 2 små öl sista timmen med. Mitt humör fortsatte att vara väldigt bra, kände mig mer självsäker än vanligt.
Jag blev inte berusad utan kände mig väldigt klar i huvudet. Sedan somna jag utan imovane eller antihistaminer vilket aldrig sker annars. Trodde aldrig jag skulle somna då jag inte kände mig trött alls. Men somnade hyfsat snabbt och sov hela natten riktigt bra.

Tror det kan vara en riktigt bra medicin till folk som har ångestproblem eller om man har scenskräck. Kändes inte som det fanns någon risk för black out eller att det skulle gå över styr heller. Var alltså 100% med på allt jag gjorde under kvällen.

Hehe jag var några månader före dig allt
Kände mig inte alls påverkad i huvudet, som sagt kände mig väldigt klar vilket inte brukar vara så vanligt efter benso.

Jag kände mig lika påverkad i huvudet som om jag tagit 1 mg alprazolam på 0,5mg pyra nu när jag tog det utan att vara trött. (känslan är dessutom rätt lik enligt mig)

Sen är det bra att det inte är muskelavslappnade. För då sluddrar man inte Sen blir märks det nog inte att man är påverkad.. jag hade kunnat träffa mina polare nu och dem hade bara trott jag var på ovanligt bra humör + max avslappnad/självsäker

Men ölen gör mig vääldigt flöddlig (bättre än etizolam enligt mig)

Ska kolla på arrested development (9,7 på imdb) BÄÄÄSTA att kolla efter man har rökt, vilket jag ocksp gjort)

Ta det lugnt och kom ihåg. Just say NO!! Det är inte bra att knarka

Edit: Detta är nog min nya favoritbenso.. mår föör bra nu och jag har testat alkohol/benso/röka många gånger för det är min favoritkombo

Edit 2:
Jag har 1 mg kvar (av 5) och känner att jag tog för många.. Jag är för flöddrig nästan. 0,5 - 1mg är lagom flum för mig. Är det pyrazolam i dessa eller är jag känslig för dessa? (Jag har dock nästan noll i tolerans)
Senast redigerad av MegabiffeN^ 2012-12-18 kl. 01:39.
Citera
2012-12-18, 02:00
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simpglajd
Börjar alltså komma bra saker sagda om denna!
Själv fick ja 4st i sampel från as*le*ios, tog alla på engång o kände inte ett smack.
Någon som kan tipsa om nån annan shopp eller om nyssnämnda fått in ny batch som funkar bättre?
Dock så har de ju så taskigt lager...

Mvh

Kände av mina 5 st lite, fast var som sagt redan på bra humör. 5 etizolam hade dock golvat mig. Spred ut det ganska mycket under kvällen iofs.
Tror inte det är batcherna som det är fel på, allt pyra kommer från samma fabrik så mycket som jag vet:P Väldigt stor skillnad om man jämför den med etizolam, går knappt att jämföra imo.
Citera
2012-12-19, 17:40
Medlem
Jag vill varna folk som inte tagit benso att låta bli!

Pyrazolam är enligt mig ruskigt potent och jag har för ett år sedan varit beroende av alla möjliga bensos under 3 års tid. Jag var totalt ångestbefriad under minst 24 timmar på de 5mg jag tog och nu kom ångesten tillbaka. Pyrazolam går enligt mig definitivt att jämföras med alprazolam. (Om inte ännu bättre med längre halveringstid)
Citera
2012-12-19, 19:12
Medlem
eradnups avatar
Örm, jag har nu hunnit utprova några av dessa rackare.

Jag vaknade upp i morse efter att ha supit sedan måndag-tisdag-nu på onsdagen vaknade jag upp fördjävligt sliten och kunde inte ens titta på min kvarvarande 1 Liters sura vin som blängde på mig på vardagsrumsbordet. Efter 2 timmar av hasat mig till köket för dricka vatten, kunde jag ge mig på sista litern californian white. Jag fick något infall om att jag skulle ut o titta lite i posta-lådan för att se om det dykit upp något. Tro fan, där låg det. Hasade upp i lägenheten och tryckte i mig 3 pyra vilket jag svalde ner med det otäcka sura vinet.

Bakfyllan är ett minne blott och den där känslan man alltid får på ett par dagar på dryckesvaror "Jag ska aldrig supa mer" försvann. Kan inte säga att jag känner mig flöddrad, men ska jag jämföra så ligger det väl lite bättre till än etizolam.

Jag fick mer ork, samt kunde ta mig för saker. Ni vet det där vanliga problemet för oss som inte har så mycket ork.

Den är inte sövande, och man kan sköta sig någorlunda på denna. Har nog stoppat i mig 10? redan idag och har inte märkt några större problem med stavning, dock känner jag mig lite klumpigare.

Jag ger denna Pyra följande betyg

Bakfyllebotare /
Ångestdräpare /
Flödderpotential /
Sömnmedel /
Jag har ingen tolerans, men jag är väl bevandrad vad det gäller benzo.
Citera
2012-12-19, 19:43
Medlem
Prövade på pyrozolam och måste säga att jag blev kraftigt besviken, digga etizolam mer isf, men kan bero på att jag var rätt så jävla ap-tjackad, men även om jag är AP-tjackad så räcker det med en holk o sen godnatt.

Tog 5mg pyrozolam direkt och inte fan somnade jag för det inte.. fick bli en holk så somnade jag
Citera
2012-12-19, 19:49
Medlem
eradnups avatar
Tja, en prissänkning på 50% skulle nog kunna göra det någorlunda prisvärt.
Citera
2012-12-19, 20:35
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eradnup
Tja, en prissänkning på 50% skulle nog kunna göra det någorlunda prisvärt.

Vad går dom lös på ungefär? Senast jag kollade var det 20 och det är elefantmycket

Edit: Är det någon som har käkat Pyra som vet hur pass klåfingrig man blir av dom i jämförelse med t.ex tjyvtabletterna Imovane?
Senast redigerad av rEEg 2012-12-19 kl. 20:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in