Örm, jag har nu hunnit utprova några av dessa rackare.
Jag vaknade upp i morse efter att ha supit sedan måndag-tisdag-nu på onsdagen vaknade jag upp fördjävligt sliten och kunde inte ens titta på min kvarvarande 1 Liters sura vin som blängde på mig på vardagsrumsbordet. Efter 2 timmar av hasat mig till köket för dricka vatten, kunde jag ge mig på sista litern californian white. Jag fick något infall om att jag skulle ut o titta lite i posta-lådan för att se om det dykit upp något. Tro fan, där låg det. Hasade upp i lägenheten och tryckte i mig 3 pyra vilket jag svalde ner med det otäcka sura vinet.
Bakfyllan är ett minne blott och den där känslan man alltid får på ett par dagar på dryckesvaror
"Jag ska aldrig supa mer" försvann. Kan inte säga att jag känner mig flöddrad, men ska jag jämföra så ligger det väl lite bättre till än etizolam.
Jag fick mer ork, samt kunde ta mig för saker. Ni vet det där vanliga problemet för oss som inte har så mycket ork.
Den är inte sövande, och man kan sköta sig någorlunda på denna. Har nog stoppat i mig 10? redan idag och har inte märkt några större problem med stavning, dock känner jag mig lite klumpigare.
Jag ger denna Pyra följande betyg
Bakfyllebotare /
Ångestdräpare /
Flödderpotential /
Sömnmedel /
Jag har ingen tolerans, men jag är väl bevandrad vad det gäller benzo.