2013-04-21, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Det var nog dem jag beställde av riktig billigt (ch***c**w**e.com).
Snabb leverans och bra förpackat så kanske därför tullen missade det.
Funkar helt klart bra mot ångest och oro (räcker med 2st för mig).
Inget att flumma på dock, tog 6st en gång blev då bara jävligt
trött och sov i flera timmar.
YEP dom är det...och min Reship var så proffsigt packat, så fattar att TULLGRISARNA inte fatta
något,dock skumt att dom inte skicka så första gången?
Citera
2013-04-23, 02:40
Medlem
Funkar dessa bra att sova på tex efter ett tjackrace eller tripp??
Citera
2013-04-23, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halvklar

Beror nog på hur van du är vid benso. Jag sover fint på dem, men då är jag också rätt känslig. Tycker jag får mer effekt av dessa än t ex en femma Stesolid. 4-5 mg funkar säkert efter ett tjackrace.
Citera
2013-04-23, 11:15
Medlem
JanDolmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halvklar

Jag tog 4st efter vart ute på krogen och dragit tjack. Somnade fint efter ca 30 min och en holk!
Citera
2013-04-23, 14:47
Medlem
fick hem idag, tog nyss 2 st ska bli spännande.

Edit; firsttimer benzo, lugna muskler, lugna tankar helt okej, ska blir intressant och se hur dem funkar vid mörka dagar.
Senast redigerad av almgreenn 2013-04-23 kl. 15:28.
Citera
2013-04-23, 16:28
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godknowamgood
Fick hem 50st från BR idag dem var väldigt gula! Och sen fick jag hem 70st från firman som börjar på A, dem var gula men med en lite dassigare nyans. Skall bli kul och kolla om det är mån skillnad på kvalitén

Var det någon skillnad på dem?

Mvh
Citera
2013-04-23, 19:32
Medlem
Jag hade dragit i mig 10 st pyra dagen innan jag åkte på behandling och på deras stickor visade det inte postivis iallafall och då hade jag inte tagit något på två veckor innan dess, så jag var helt ren.
så var det för mig iallafall.

Annars ni som käkar benzo får tänka på att det kan sitta i väldigt länge en del övriga benzopinerna.
Citera
2013-04-24, 00:48
Medlem
Det var nog dem jag beställde av riktig billigt (ch***c**w**e.com)! Lyckas inte få iväg en beställningar från dem. Kommer upp nått fel meddelande om nått om mon adress är felaktig hela tiden
Citera
2013-04-25, 00:43
Medlem
LightClouds avatar
Nu har jag provat Pyrazolam solo i alla fall. De tidigare gångerna har det varit i samband med en hel del andra droger och då alltid för att varva ned eller för att komma till ro. Till det har det åtminstone fungerat.

Idag kände jag mig väldigt tom och deppig när jag kom hem på kvällen efter att ha varit ute med en kompis en stund. Jag har kört en del centralstimulanta droger de senaste dagarna, så därav är jag lite nere. I alla fall så tog jag en Pyrazolam för en stund sedan, alltså inte i flummsyfte utan för att prova ifall de fungerar mot ångest som det är tänkt att bensodiazepiner ska göra från början.

Nog mår jag bättre allt. Jag satt och pratade med mamma bara för en kort stund sedan och både skrattade och mådde allmänt bra. Därav får Pyrazolam tummen upp av mig. Batchen jag har kommer från Juse*.net och är brandgul ungefär.

Dock har jag ingen erfarenhet av bensodiazepiner mer än diazepam för ett snart ett år sedan och även det i syfte för att dämpa ångest (tog som mest tre stycken fem-milligrammare) samt att jag använder Stilnoct för att sova om kvällarna. Annars är jag helt novis på den biten.
Citera
2013-04-25, 09:16
Medlem
Greenballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Nu har jag provat Pyrazolam solo i alla fall. De tidigare gångerna har det varit i samband med en hel del andra droger och då alltid för att varva ned eller för att komma till ro. Till det har det åtminstone fungerat.

Idag kände jag mig väldigt tom och deppig när jag kom hem på kvällen efter att ha varit ute med en kompis en stund. Jag har kört en del centralstimulanta droger de senaste dagarna, så därav är jag lite nere. I alla fall så tog jag en Pyrazolam för en stund sedan, alltså inte i flummsyfte utan för att prova ifall de fungerar mot ångest som det är tänkt att bensodiazepiner ska göra från början.

Nog mår jag bättre allt. Jag satt och pratade med mamma bara för en kort stund sedan och både skrattade och mådde allmänt bra. Därav får Pyrazolam tummen upp av mig. Batchen jag har kommer från Juse*.net och är brandgul ungefär.

Dock har jag ingen erfarenhet av bensodiazepiner mer än diazepam för ett snart ett år sedan och även det i syfte för att dämpa ångest (tog som mest tre stycken fem-milligrammare) samt att jag använder Stilnoct för att sova om kvällarna. Annars är jag helt novis på den biten.

hur många tabletter tog du för att nå önskad effekt?
Citera
2013-04-25, 13:39
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greenball
hur många tabletter tog du för att nå önskad effekt?

En när jag körde enbart Pyrazolam för att få ångestdämpande effekt.

Fyra under natten när jag tog det i samband med andra saker, då för att komma ned på jorden efter större mängder rökmix och andra preparat.
Citera
2013-04-25, 14:01
Medlem
Greenballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
En när jag körde enbart Pyrazolam för att få ångestdämpande effekt.

Fyra under natten när jag tog det i samband med andra saker, då för att komma ned på jorden efter större mängder rökmix och andra preparat.

jasså det räckte med bara en? har hört andra klaga på att den skulle vara för svag. Då kanske det blir att köpa in lite av den i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in