2014-02-05, 12:06
Medlem
Ni som gillar pyrazolam ni har nu fått en starkare variant premazepam fast den är typ 3-4 gånger starkare. Jag menar bara att när pyran försvinner vilket brukar ta 2-3mån efter dom tagit upp den för klassning med dicla och flubromaz.

Tror den 1 maj att då klassas dessa. Eller köp på er ett hav av dom.
Citera
2014-02-05, 14:04
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strait0n
Alltså ni som snackar om dessa biverkningar, ni stoppar i er 20st piller om dagen i ett HALVÅR? Va i helvete alltså, om nu bara synen har påverkats borde ni vara glada, nej börja använda dem för sitt ändamål istället, ångest.

Vad tror du vi/jag använde dom för? Ångest såklart. Idiot!
Citera
2014-02-05, 16:32
Medlem
limE86s avatar
Hej alla
En liten uppdateringen angående pyrazolam och mitt synfel som förorsakats av denna RC
Ögonläkaren kunde inte finna någon annan anledning till mitt nedsatta synfel än missbruket av pyrazolam.
Så detta får jag nu tyvärr leva med

Så jag vill utfärda en varning till alla er som brukar/missbrukar dom att Tänk om. Det finns gott om olagliga benso som man kan införskaffa som inte är ett dugg farliga
Iochförsig är nog mitt falll extremt. Pyrazolam fungerar jättebra mot tillfällig ångest och det går säkert bra att ta dom vid behov någon gång då och då, någon gång i månaden. Men att göra som jag ligga på ca 10mg i ett halvårs tid är ingen bra idé om man är mån om hälsan.
För att inte glömma alla magbesvär och huvudverk jag fick av dom

Knarka lugnt och var rädda om er
Citera
2014-02-05, 17:18
Medlem
archeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Hej alla
En liten uppdateringen angående pyrazolam och mitt synfel som förorsakats av denna RC
Ögonläkaren kunde inte finna någon annan anledning till mitt nedsatta synfel än missbruket av pyrazolam.

Så jag vill utfärda en varning till alla er som brukar/missbrukar dom att Tänk om. Det finns gott om olagliga benso som man kan införskaffa som inte är ett dugg farliga
Iochförsig är nog mitt falll extremt. Pyrazolam fungerar jättebra mot tillfällig ångest och det går säkert bra att ta dom vid behov någon gång då och då, någon gång i månaden. Men att göra som jag ligga på ca 10mg i ett halvårs tid är ingen bra idé om man är mån om hälsan.

Har du lust o förklara på vilket sätt det har påverkat synen? Jag menar om du börjat se mer suddigt eller hur? Då är det dags att börja med linser alternativt glasögon för dig?
Citera
2014-02-05, 19:18
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Hej alla

En läkare som bara svamlar helt enkelt, seriöst...
Citera
2014-02-05, 19:29
Medlem
Inte för att det är jätterelevant i denna tråden men vill bara ge en tumme upp för CS som skickade mig 50 nya finfina pyra, okrossade denna gång, helt gratis. Dvs, får ni en leverans där en stor del är mos så prata med dom, det lönar sig.
Citera
2014-02-05, 22:08
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av archeon
Har du lust o förklara på vilket sätt det har påverkat synen? Jag menar om du börjat se mer suddigt eller hur? Då är det dags att börja med linser alternativt glasögon för dig?

Suddigare syn, betydligt mer suddigt på höger höga.
Citera
2014-02-05, 22:10
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
En läkare som bara svamlar helt enkelt, seriöst...

Vad snackar du om? Idiot!
Sitt där och gotta dig i andras olycka du, snart är det säkert du som drabbas av nånting hemskt
Citera
2014-02-07, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaysapphire
Tagit 1-2 mg om dagen i typ 3-4 månader nu, har inte märkt av några bieffekter. Är inne på de sista pillerna i påsen nu och har tänkt ta en liten paus från dem, återkommer med hur det går.

Ja berätta hur det går, vore guld!
Citera
2014-02-07, 22:47
Medlem
Mnemic0s avatar
Hmmm konstiga inlägg senaste tiden.

Jag har ätit pyra i snart ett år (dagligen) 3-10 mg.
Även blandat med dicla för muskelavslappning 1-2 ggr i veckan 2-4 mg.

Kan tilläggas att man går ut och tar ett par bira 1-2 ggr i månaden, fungera utmärkt för mig. tar det rätt lugnt med alkohol och benzo. Har hänt någon enstaka gång att man blivit lite aggressive, inga minnesluckor osv.

Jag har inte märkt av några biverkningar alls. Inga synfel som folk skriver, nadda problem med magen,
Huvudvärk visst men kan inte se att det beror på pyran, hade lika mycket/lite innan jag börja med benz.

Haft sobril på recept ca 6 månader innan jag börja med pyra.

Ville bara Säga att jag knappast ser pyra som något farligt (Känns som en svag benzo)

Rekommenderar alla med ångest att ge den en chans. Den gör helt klart jobbet och den är billig.
Ta lägre dos en mig bara. 10 mg om dagen är inte bra, man blir seg och kan börja sluddra lite lätt redan vid 3-5 mg. Må väl.

En grej till bara man får ju skylla sig själv om man stoppar i sig outforskade saker i stora mängder.
Någon här i tråden som inte visste vad dom gav sig in på? Kom igen nu fb Vad är det för pip
Det är bra för alla att ni skriver om biverkningarna men tona ner lite på stackars mig och pyran har förstört mitt liv. Suck
Senast redigerad av Mnemic0 2014-02-07 kl. 23:11.
Citera
2014-02-07, 23:16
Medlem
Mnemic0s avatar
Citat:
Suddigare syn, betydligt mer suddigt på höger höga.

Hur mycket höga är ditt högra öga
Citera
2014-02-07, 23:23
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mnemic0
Hur mycket höga är ditt högra öga

Hoppas att du också drabbas om du äter pyrazolam. Idiot!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in