Hmmm konstiga inlägg senaste tiden.
Jag har ätit pyra i snart ett år (dagligen) 3-10 mg.
Även blandat med dicla för muskelavslappning 1-2 ggr i veckan 2-4 mg.
Kan tilläggas att man går ut och tar ett par bira 1-2 ggr i månaden, fungera utmärkt för mig. tar det rätt lugnt med alkohol och benzo. Har hänt någon enstaka gång att man blivit lite aggressive, inga minnesluckor osv.
Jag har inte märkt av några biverkningar alls. Inga synfel som folk skriver, nadda problem med magen,
Huvudvärk visst men kan inte se att det beror på pyran, hade lika mycket/lite innan jag börja med benz.
Haft sobril på recept ca 6 månader innan jag börja med pyra.
Ville bara Säga att jag knappast ser pyra som något farligt (Känns som en svag benzo)
Rekommenderar alla med ångest att ge den en chans. Den gör helt klart jobbet och den är billig.
Ta lägre dos en mig bara. 10 mg om dagen är inte bra, man blir seg och kan börja sluddra lite lätt redan vid 3-5 mg. Må väl.
En grej till bara man får ju skylla sig själv om man stoppar i sig outforskade saker i stora mängder.
Någon här i tråden som inte visste vad dom gav sig in på? Kom igen nu fb Vad är det för pip

Det är bra för alla att ni skriver om biverkningarna men tona ner lite på stackars mig och pyran har förstört mitt liv. Suck