Citat:
Ursprungligen postat av HighTek
Jag tyckte det var jobbigt med OxyTarm. Jag har väldigt slö tarmpassage. Har jämt ont i magen/magknip. Vad har du för besvär och hur länge? Vad kurar du på nu och hur går det?
Okej! Jag har haft uppblåsthet och gaser sen april, men sen har symptomen varierat väldigt kraftigt. Senaste veckorna har jag varit jättedålig i maten och senaste dagarna har jag haft mycket kramper i samband med måltid.
Var hos en läkare idag dock som sa att det kan bero på stress (eftersom jag har en del andra märkliga symptom) och att jag förutom att börja stressa av ska försöka äta så regelbundet som möjligt med 3 timmar mellan varje mål.
Testade faktiskt idag att försöka ta det lugnt och inte hetsa upp mig så mycket (blir jättelätt stressad över minsta grej) och har ätit var tredje timme. Och min mage verkar må mycket bättre! Är fortfarande uppblåst och gasig, men har knappt känt av några kramper efter/i samband med maten och när jag gick på toa var jag helt plötsligt mycket bättre i magen.
Hon rådde mig även att sluta med kosttillskotten som jag tar (multivitaminer) eftersom för mycket järn kan ibland fucka upp tarmsystemet tydligen.
Går inte på nån kur idag ananrs.