2012-07-18, 16:28
Bannlyst
Jag uppmanar alla att aktivt hjalpa alla fangar som rymmer pa alla tankbara satt: penninggavor och transport. Var inte radda. Djavulen kommer inte at oss alla! Var goda! Hjalp fangarna!

I Finland ar guds barn Pekka Luukkonen pa rymmen. Hjálp honom om ni ser honom!
Citera
2012-07-18, 16:38
Medlem
Smakarsprits avatar
Sluta larva dig, varför ska vi hjälpa folk som är på undanflykt ifrån lagen, bättre att man tar tag i fången och tar han tillbaka där han ska vara dvs fängelset.
Citera
2012-07-18, 16:41
Bannlyst
Att stracka en liten peng at hjaltarna ar inte svart! Andra saker man kan gora for att hjalpa ar att ringa snuten och uppge att man har sett en man som liknar fangen i fraga pa en ort dar han absolut inte ar men som innebar stor borda for djavlarna att kolla upp.
Citera
2012-07-18, 16:52
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Du tänker att dom liksom är... papperslösa?
Citera
2012-07-18, 17:00
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Du tänker att dom liksom är... papperslösa?
Fast det är de ju inte, tvärtom, det finns oftast rejäla högar med papper knutna till just dem.
Citera
2012-07-18, 17:20
Medlem
micaeles avatar
Hur kan du klassificera förrymda fångar som hjältar?
Citera
2012-07-18, 17:22
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast det är de ju inte, tvärtom, det finns oftast rejäla högar med papper knutna till just dem.

Papperslösa i den bemärkelsen att dom saknar papper som säger att dom får vistas ute i det Svenska samhället, på samma sätt som dom ... "Papperslösa".
Citera
2012-07-18, 19:49
Medlem
brynarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinman
Att stracka en liten peng at hjaltarna ar inte svart! Andra saker man kan gora for att hjalpa ar att ringa snuten och uppge att man har sett en man som liknar fangen i fraga pa en ort dar han absolut inte ar men som innebar stor borda for djavlarna att kolla upp.

Låt mig se om jag har uppfattat dig rätt:

Du menar att de som våldtar barn är hjältar?

Du menar att dem som mördar är hjältar?

Du menar att de som tillgriper andras tillhörigheter är hjältar?

Du menar att de som slår andra människor sönder och samman är hjältar?
Citera
2012-07-18, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinman
Jag uppmanar alla att aktivt hjalpa alla fangar som rymmer pa alla tankbara satt: penninggavor och transport. Var inte radda. Djavulen kommer inte at oss alla! Var goda! Hjalp fangarna!

I Finland ar guds barn Pekka Luukkonen pa rymmen. Hjálp honom om ni ser honom!

Du har sett för mycket på filmen Jagad med Dr. Richard David Kimble.
Citera
2012-07-19, 12:57
Bannlyst
Det ar pengar dom behover efter sin hjáltemodiga och sunda insats. Samhallet ar namligen som ett fangelse och problemen borjar nar dom skall forsoka ta sig ut ur landet. Da behovs just DIN hjalp.

Sa tveka aldrig att gora en god garning for dom som ar offer - du kunde mycket val sjalv vara i deras situation.

Ju fler vi ar som hjalper fangarna desstor svarare far dom som hatar livet att lyckas med att fangsla oss alla.

Love and Peace / Tinman

P.S Om nagon fange pa rymmen laser detta P.M: a mig. Men du maste kunna bevisa att du ar fange och pa rymmen och jag projsar flygbiljetten till sydamerika. For jag vet hur svart ni har det med hela samhallet emot er trots att ni ar oskyldiga.
Senast redigerad av Tinman 2012-07-19 kl. 12:59.
Citera
2012-09-09, 20:46
Medlem
Skulle rekommendera Burma för den som är på rymmen undan rättvisan...
Finns inga turister som kan känna igen en och allt är grymt billigt. Samt att polisen är grymt korumperad...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in