Citat:
Ursprungligen postat av Gravelroad
Sitter här med 30st 10mg Stilnoct. Fått dom utskrivna pga stress och insomningsbesvär. Suttit här och sökt på forumet för att utröna huruvida dessa är olämpliga att blanda med alkohol. Någon som kan besvara det? Skulle vilja ta ett par öl ikväll, men vill även ev. kunna ta en stilnoct innan man lägger sig.
Har tagit ett par-tre stycken vid tidigare tillfällen men tycker inte att dom gör värst mycket väsen av sig. Lika ångestfyllt att försöka somna ändå.
Funderar om man skulle ta 2-3 åt gången istället för bara en? Eller ska man bara slänga dom här... ger mig fan inget.
Låter kanske fjortis det här men är 26 och mina erfarenheter med droger sträcker sig som längst till lite hash och gräs... (suck... den som ändå hade en feting nu... eller ett flak öl).
Välkommen till forumet. Detta forum har en sök funktion, jag rekommenderar att du använder den

eftersom det redam finns ett antal trådar om just stilnoct.
Sen kan jag bara säga, trevlig kväll om du tar öl till stilnocten, och bry dig för all del inte om att stänga av mobiltelefonen, och håll burken inom räckhåll så du kan fylla på vid behov
För övrigt hör denna tråd inte hemma i centralstimulantia.