2005-03-14, 22:49
Medlem
Sitter här med 30st 10mg Stilnoct. Fått dom utskrivna pga stress och insomningsbesvär. Suttit här och sökt på forumet för att utröna huruvida dessa är olämpliga att blanda med alkohol. Någon som kan besvara det? Skulle vilja ta ett par öl ikväll, men vill även ev. kunna ta en stilnoct innan man lägger sig.

Har tagit ett par-tre stycken vid tidigare tillfällen men tycker inte att dom gör värst mycket väsen av sig. Lika ångestfyllt att försöka somna ändå.

Funderar om man skulle ta 2-3 åt gången istället för bara en? Eller ska man bara slänga dom här... ger mig fan inget.

Låter kanske fjortis det här men är 26 och mina erfarenheter med droger sträcker sig som längst till lite hash och gräs... (suck... den som ändå hade en feting nu... eller ett flak öl).
Citera
2005-03-14, 22:53
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gravelroad
Sitter här med 30st 10mg Stilnoct. Fått dom utskrivna pga stress och insomningsbesvär. Suttit här och sökt på forumet för att utröna huruvida dessa är olämpliga att blanda med alkohol. Någon som kan besvara det? Skulle vilja ta ett par öl ikväll, men vill även ev. kunna ta en stilnoct innan man lägger sig.

Har tagit ett par-tre stycken vid tidigare tillfällen men tycker inte att dom gör värst mycket väsen av sig. Lika ångestfyllt att försöka somna ändå.

Funderar om man skulle ta 2-3 åt gången istället för bara en? Eller ska man bara slänga dom här... ger mig fan inget.

Låter kanske fjortis det här men är 26 och mina erfarenheter med droger sträcker sig som längst till lite hash och gräs... (suck... den som ändå hade en feting nu... eller ett flak öl).

Välkommen till forumet. Detta forum har en sök funktion, jag rekommenderar att du använder den eftersom det redam finns ett antal trådar om just stilnoct.

Sen kan jag bara säga, trevlig kväll om du tar öl till stilnocten, och bry dig för all del inte om att stänga av mobiltelefonen, och håll burken inom räckhåll så du kan fylla på vid behov

För övrigt hör denna tråd inte hemma i centralstimulantia.
Citera
2005-03-14, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Välkommen till forumet.
Tackar tackar...
Citat:
Detta forum har en sök funktion, jag rekommenderar att du använder den eftersom det redam finns ett antal trådar om just stilnoct.
Ah... jo, naturligtvis, brukar vara en notorisk-söka-innan-posta-person, men kunde inte hitta just "Nej, det är inte farligt" eller "Ja, du blir aphög och offrar din TV till högre makter och däräfter begår du hara-kiri". Ska söka noggrannare i fortsättningen

Citat:
För övrigt hör denna tråd inte hemma i centralstimulantia.
Misstänkte att den kanske hade hamnat fel, men visste inte vart den skulle ligga...
Citera
2005-03-14, 23:28
Medlem
supahs avatar
för ca 4månader sen så tog jag 30mg stilnoct sen tog jag en öl på det.. jag blev helt cp.. typ körde stålmannen ut från en sån här stor studsmatta och ner i en glänt å såg tredubbelt å skit.. kommer inte ihåg så mycket mer men om du tar innan du går å lägger dig så spelar det ingen roll om du har druckit lr ej, inte för mig iaf.
Citera
2005-03-14, 23:34
Medlem
cpåkes avatar
http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=191879

Ta de lungt mde dom, säger bara de!
Citera
2005-03-14, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cpåke
http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=191879

Ta de lungt mde dom, säger bara de!

Läste just den posten, funderar starkt på att inte inta nån S ikväll... Iofs hade han tryckt i sig 50mg

Tror jag satsar på att bli heltidsalkis istället. Life sucks anyway... Och nu när man har blivit gammal och grå och inte umgås i dom kretsarna där man kan få tag på lite trevligt gräs så återstår bara alkoholen och ångesten... eller nått.

Saken var bara den att jag råkade få dessa piller utan att ens efterfråga dom. Tänkte då att man kanske skulle kunna göra något trevligt med dom. Men men, håller mig nog hellre till växtriket när det gäller droger, känns säkrare, på något ologiskt sätt.
Citera
2005-03-15, 02:15
Medlem
Dances avatar
stilnoct är mysiga tycker jag men man kan flippa totalt om det blir för mkt och blandas med alkohol. sen så kan du få feta minnesluckor också.
Citera
2005-03-15, 04:47
Medlem
Ninjalittles avatar
När jag tog stilnoct (en helt vanlig dos) blev jag alldeles bögig av mig och såg skumma saker. Det var rätt lurigt och just att jag blev bögig var hyfsat pinsamt...
Citera
2005-03-15, 07:44
Medlem
WeeMaans avatar
Ibland händer inget, ibland händer massor.
Igår tog jag t.ex 70 mg stilnoct, några bärs och rökte vattenpipa men blev inte desto konstigare..

Citat:
Benzo och alkohol öppnar dörren för "monstret" men det är ju inte säkert att det kommer ut för det. Stilnoct däremot öppnar inte bara dörren utan går in och petar på fanskapet med en pinne. Men, där är det ju en fråga om hur lättretat monster man har, och det hos en hämmad individ lär bli ursinnigt bra mycket lättare.
Citera
2005-03-15, 07:52
Medlem
Om du har spelkonto bör du se upp med Stilnocten. Jag har fått spelryck flera ggr av dom och sist spelade jag bort 8000. Ibland händer inget men ibland blir man bra konstig. OBS jag tar bara 1 per gång. Max 2.
Citera
2005-03-16, 09:41
Bannlyst
Jag går i sömnen på stilnoct. Kan vara lite skumt när man vaknar och har ståt och stekt potatis med två tuber tomatpuré i, i 1tim på högsta värmen. Har även vaknat
och och märkt att jag svept en pava rödtjut. Och då skötte
jag dosering och gå och lägga sig direkt. Men e ganska vanligt på stillarna att man kan upp i sömnen och busa lite.
Men inge rus har jag fått på dom utom minnesluckor där man gjort masss dumheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in