• 1
  • 2
2012-07-18, 01:25
Medlem
hur länge kan hundpatruller känna lukten efter man har sprungit? och man man sprang igenom en port och sen in i en lägenhet kan dom känna efter de??
Snälla svara fort är brotom.
Citera
2012-07-18, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skhlm99
hur länge kan hundpatruller känna lukten efter man har sprungit? och man man sprang igenom en port och sen in i en lägenhet kan dom känna efter de??
Snälla svara fort är brotom.

Länge nog för att dom ska hinna ta dig.
Citera
2012-07-18, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keoni5
Länge nog för att dom ska hinna ta dig.
Sluta va dryg svara på min fråga ist.
Citera
2012-07-18, 01:31
Medlem
storytellers avatar
Ja dom kan känna in i lägenheten så klart. De kan hitta ett lik som ligger 10 meter ner under vattnet, självklart hittar dom. Spola ner, ät upp alla bevis - nu.
Citera
2012-07-18, 01:33
Medlem
javlaranammas avatar
Men lille vän vad har du gjort...
Hur länge dom kan nosa sig efter dig beror på väder och vind.. men om dom får upp spåret till porten så får dom det nog till lägenheten också.

Du kanske inte skulle sprungit raka vägen hem.. men det är ju lätt å vara efter klok
Citera
2012-07-18, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Ja dom kan känna in i lägenheten så klart. De kan hitta ett lik som ligger 10 meter ner under vattnet, självklart hittar dom. Spola ner, ät upp alla bevis - nu.
Va aldrig min polare klarade att springa ifrån dom fast då regnade de dock.
Citat:
Ursprungligen postat av javlaranamma
Men lille vän vad har du gjort...
Hur länge dom kan nosa sig efter dig beror på väder och vind.. men om dom får upp spåret till porten så får dom det nog till lägenheten också.

Du kanske inte skulle sprungit raka vägen hem.. men det är ju lätt å vara efter klok
Gjorde de ej, är hos en polare nu, va borde man göra har bytt kläder o skit men kan inte dra hem nu de är snutbilar överallt.

Inget speciellt snut jakt i stulen bil och får punka och krashar i några släp + bilar och springer där ifrån.
Citera
2012-07-18, 01:39
Medlem
Studenthesten123s avatar
Spring ut och ställ dig vid grannens dörr ett tag, så kanske de går dit?
Citera
2012-07-18, 01:42
Medlem
storytellers avatar
Ibland tappar de spåret, ibland inte. Det är inte robotar utan djur, olika saker kan göra att de tappar spåret.
Men jag vet folk som sprungit 5+ kilometer hem till mamma, gått och lagt sig och fått dörren uppslagen av farbror polisen lite senare på natten...
Beställ en taxi vetja! Utanför dörren bara. Så åker du direkt hem med den!
Citera
2012-07-18, 01:43
Medlem
Brutes avatar
Citat:

Gjorde de ej, är hos en polare nu, va borde man göra har bytt kläder o skit men kan inte dra hem nu de är snutbilar överallt.

Inget speciellt snut jakt i stulen bil och får punka och krashar i några släp + bilar och springer där ifrån.

I Skärholmen?

//Brute
Citera
2012-07-18, 01:43
Medlem
Studenthesten123s avatar
Citat:

Fan vad onödigt.
1. Man stjäler inte bilar. DU borde väll fatta att det kommer gå åt helvete.
2. Personerna som får sina saker förstörda kommer lida ett tag.
3. Skjut dig själv eller hoppas att du blir tagen och få livstids...!
Citera
2012-07-18, 01:44
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:

Jag fick precis ett samtal från en kompis i Skärholmen och hon hade gått och pratat med en massa poliser där ute eftersom hon undra vad som hänt. Polisen sa att dom visste vilka det var. Du är inte i Skärholmen va?
Citera
2012-07-18, 01:49
Medlem
javlaranammas avatar
Cykla där ifrån så lämnar du ju inga spår efter dig.. haha nä jag vet inte vad du ska göra, sluta fåna dig i stulna bilar kanske?
Men jag vet hur du känner dig, har gjort liknande som ung men det gick bra, trots blåjag och hundar.

Men om ni är nära själva brottsplatsen så är det nog lämpligt att förflytta er om ni kan, utan att korsa polisens väg då så att säga.

Det är ju egentligen en skit sak så dom lägger nog inte allt för stor möda på att fånga er.. om ni inte dyker upp under snoken på dom då förstås.

Gå och lägg er och väx upp så ska du se att det går bra..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in