• 1
  • 2
2005-03-16, 09:07
Medlem
hundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bertil_k
Passa dig för Efexor.. riktigt luriga grejor. Ingen/väldigt liten effekt, enormt mycket biverkningar och helt hopplös att sluta med när du väl vant dig vid den (mina erfarenheter iaf kanske funkar för vissa) Vansinnigt beroendeframkallande är den iaf.

Jag käkar Efexor, 150mg om dagen. Tycker jag mår bättre..på olika vis..men inte så bra som jag trodde..

Glömde att ta efexor 2 dagar i rad..då kom det hemska..yrsel, blodtrycksfall, ångest...bla bla...blir en lång nedtrappning då jag väl får sluta med dessa..
Citera
2005-03-16, 10:14
Bannlyst
Han jag går hos älskar efexor. Ligger på 150mg depot om
dagen men tycker bara jag sover mer och e lika trött.
Stängde in mig i lägenheten i en vecka för ett par veckor
sedan pga att jag inte orkade analysera allt som hände utomhus.
Minde action hemma Så dom verkar väl inte som jag tänkt heller.
Han vill öka dos så det börjar få effekt på noradrenalin grejen oxo.
E det dags å byta prepp eller ska lita på denna "underbara" efexor.
Citera
2005-03-16, 13:49
Medlem
Har själv käkat Efexor och jag fick ganska mycket bieffekter, bytte till Cipralex och får inga bieffekter alls, eller nja, det är inte riktigt sant, sexlusten är ju i princip borta.

Någon här som har provat Aurorix? Den ska tydligen ej påverka sexluseten (vilket jag har svårt att tro..)
Citera
2005-03-17, 09:23
Bannlyst
Jo, jag har provat moklobemid/Aurorix, 300 mg/dagen men hade inte ork att stå ut mer än 1 1/2 månad ungefär. Jag var oerhört trött mestadels, kunde somna helt upp och ner mitt i en film, fick märklig huvudvärk som jag relaterar till att kostvanorna kanske även måste justeras med en sånhär "mild" maoi.
För mig funkade de bäst till att boosta psykedelia med när jag slutat ta dem.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in