2012-07-16, 23:41
Medlem
Halloj!

Jag har ett problem, nämligen att spotta ut lössnus utan att skita ner munnen. Jag har snusat portion ett par år nu och vill prova på något nytt, har därför införskaffat en kronan lös.

När jag ska spotta ut den använder jag pekfingret och liksom gräver bakom snusen och sprättar den framåt. Men då får jag halva snusen över tänderna så det blir snusrester kvar runt tänderna, och det ser ju inte så jättesnyggt ut.

Vad gör jag för fel?
Citera
2012-07-16, 23:43
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Lär dig konsten att inte använda fingrarna. Upp med läppen och blås så hela skiten fladdrar så får du en ren mun men låter som en handikappad lapp.
Citera
2012-07-16, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Lär dig konsten att inte använda fingrarna. Upp med läppen och blås så hela skiten fladdrar så får du en ren mun men låter som en handikappad lapp.
Det är så en rutinerad karl spottar sin pris.
Citera
2012-07-17, 00:23
Medlem
endymions avatar
Ju längre du haft snusen inne, ju renare blir det när du tar ut den "amatör-style"(dvs med ett finger). Sen vågar jag nog påstå att det ej går att få ut snusen utan att ha rester kvar? Det fastnar ju lite mellan tänderna och sådär.
Citera
2012-07-17, 00:28
Medlem
TripPels avatar
Det finns en anledning till varför de uppfann portionssnus, de grisar inte ner tänderna som lössnus gör.

Det finns oftast kvar lite snus under läppen när snusen kommer ut. Så är det. Lev med det.
Citera
2012-07-17, 00:31
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TripPel
Det finns en anledning till varför de uppfann portionssnus, de grisar inte ner tänderna som lössnus gör.
Portionssnus är för bloggare och andra fjoller.
Citera
2012-07-17, 01:15
Medlem
Slicka av eventuella snusrester från tänderna. Sedan kan du välja att spotta ut resterna eller svälja dem, easy as that.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in