Citat:
Ursprungligen postat av zuttlah
Tjenare, har nu rökt ca 50-60g rökmix utav det under en tid på ca 2 månader och nu när jag är skev så får jag talsvårigheter, och när jag var full och skev så var det helt sjukt, ingen på krogen fattade vad jag sa typ.
stammar som fan och det händer att jag säger orden i fel följd mot vad jag tänkt ut;p
Är de någon som känner igen detta och är det vanligt?
Vanligt förekommande, inte en aning, men mojo känner deff. av det efter en 10 dagar med MAM-2201 (stark mix). Känner mig som efter att jag rökte ganja´ - var dag flera år i sträck. Inte långtidsminnet, det är fortfarande bättre än så, men det ÄR svårt att hitta orden! Köpte cigg i går och gick ifrån paketet efter jag betalat, glömde nyckeln i dörren i förrgår osv..
Efter 122:an som jag känner mig förgiftad dagarna efter på så är nog MAM-2201 den som bränner duktigast enligt min mening. Lite känslan av att gå omkring i en gammal dykardräkt eller med en glasskål över huvudet.
Ögonen blir ljuskänsligare, läpparna uttorkade, även gommen har torkat ut en del och sen värst detta med att känna sig aningen efter hela tiden.
Nä -nu blir det en ordentlig tripp med gott om röka och en paus från dessa synteter tills locket har lyft..