2012-07-16, 18:07
Medlem
zuttlahs avatar
Tjenare, har nu rökt ca 50-60g rökmix utav det under en tid på ca 2 månader och nu när jag är skev så får jag talsvårigheter, och när jag var full och skev så var det helt sjukt, ingen på krogen fattade vad jag sa typ.

stammar som fan och det händer att jag säger orden i fel följd mot vad jag tänkt ut;p

Är de någon som känner igen detta och är det vanligt?
Citera
2012-07-16, 19:31
Medlem
Känner igen mig. Efter ymnigt bruk av rökmixar med UR & MAM så fick jag: koodinations och balansproblem, minnesstörningar som var mycket värre än på CB eller tidigare varianter av SC, och som sagt talsvårigheter. Detta blev värre ett tag när jag la av för att sen avta och helt försvinna efter ca 3-4 veckor. Såg helt förjävlig ut också. Chefen och kollegorna undrade vafan det var med mig, inte kul.

Är inte direkt sugen på att beställa mer rökmix om man säger så...
Citera
2012-07-16, 20:29
Medlem
znors avatar
Röker jag rent pulver och kör uppåt så blir det precis som du beskriver, dock är det rätt stora mängder av bägge delar. Hjärnan laggar ihop på något sätt.
Citera
2012-07-16, 20:49
Medlem
TheGolemFighters avatar
Känns som man får lite små talsvårigheter av alla rökmixar
Citera
2012-07-16, 22:12
Medlem
Känner igen mig i detta. Rökmixar ska man ta det lugnt med. Talsvårigheter är ju förknippat med stroke.

Varför tvingar staten oss till detta?
Citera
2012-07-17, 11:44
Medlem
THE-OJAs avatar
Om jag förstår dig rätt så pratar du skevt när du är nykter också? Har du testat att vara nykter ett tag, för det känns inte jättekonstigt att man blir lite fuck'd när man röker såna mängder av såna är syntetiska substanser.
Citera
2012-07-17, 11:49
Medlem
gonzorockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuttlah
Tjenare, har nu rökt ca 50-60g rökmix utav det under en tid på ca 2 månader och nu när jag är skev så får jag talsvårigheter, och när jag var full och skev så var det helt sjukt, ingen på krogen fattade vad jag sa typ.

stammar som fan och det händer att jag säger orden i fel följd mot vad jag tänkt ut;p

Wow! Sånt ska man inte behöva ta för att få bli lite bäng.
Jag hade slutat för länge sen om jag var i din situation.
Citera
2012-08-02, 10:19
Medlem
username-4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuttlah

Vanligt förekommande, inte en aning, men mojo känner deff. av det efter en 10 dagar med MAM-2201 (stark mix). Känner mig som efter att jag rökte ganja´ - var dag flera år i sträck. Inte långtidsminnet, det är fortfarande bättre än så, men det ÄR svårt att hitta orden! Köpte cigg i går och gick ifrån paketet efter jag betalat, glömde nyckeln i dörren i förrgår osv..

Efter 122:an som jag känner mig förgiftad dagarna efter på så är nog MAM-2201 den som bränner duktigast enligt min mening. Lite känslan av att gå omkring i en gammal dykardräkt eller med en glasskål över huvudet.

Ögonen blir ljuskänsligare, läpparna uttorkade, även gommen har torkat ut en del och sen värst detta med att känna sig aningen efter hela tiden.

Nä -nu blir det en ordentlig tripp med gott om röka och en paus från dessa synteter tills locket har lyft..
Citera
2012-08-02, 11:02
Medlem
zuttlahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av username-4
Vanligt förekommande, inte en aning, men mojo känner deff. av det efter en 10 dagar med MAM-2201 (stark mix). Känner mig som efter att jag rökte ganja´ - var dag flera år i sträck. Inte långtidsminnet, det är fortfarande bättre än så, men det ÄR svårt att hitta orden! Köpte cigg i går och gick ifrån paketet efter jag betalat, glömde nyckeln i dörren i förrgår osv..

Efter 122:an som jag känner mig förgiftad dagarna efter på så är nog MAM-2201 den som bränner duktigast enligt min mening. Lite känslan av att gå omkring i en gammal dykardräkt eller med en glasskål över huvudet.

Ögonen blir ljuskänsligare, läpparna uttorkade, även gommen har torkat ut en del och sen värst detta med att känna sig aningen efter hela tiden.

Nä -nu blir det en ordentlig tripp med gott om röka och en paus från dessa synteter tills locket har lyft..

Otroligt efter är bara förnamnet, jag såg denna tråden här i rökmixforumet nu och tänkte shit, sådär har ju fan jag också - fattade alltså inte förens jag läst klart hela tråden 2 ggr att det fan var jag som lagt upp den... Kommer köra på UR144 nu istället för mam-2201 för att se om det blir bättre, samt försöka varva med brunt/grönt. Återkommer med resultat om någon dag
Citera
2012-08-02, 13:23
Medlem
Ursäkta mig TS, men... Om du har möjlighet till att röka vanligt gräs, varför i helvete missbruka farliga substanser som inte kommer ge dig mer än skador i huvudet?
Citera
2012-08-02, 21:38
Medlem
zuttlahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.M.C
Ursäkta mig TS, men... Om du har möjlighet till att röka vanligt gräs, varför i helvete missbruka farliga substanser som inte kommer ge dig mer än skador i huvudet?

Har jobbat på ett ställe där dom är väldigt stränga angående droger, men nu är det för att jag röker gratis på UR144.
Citera
2012-08-03, 12:59
Medlem
Om jobb hindrar dig så förstår jag till viss del, men...still. Att du sedan får gratis rökmix kan inte sluta bra, vet många som erfarit ett markant sämre minne av just rökmixar. It's fucking poison man
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in