2005-03-30, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Style
Vill du käka gröt och gå med en cementmage i 5 timmar får du väl gå till ett taxifik elle nått !
Jag för min del tycker INTE man står sig länge på gröt. Ibland gör jag havregrynsgröt i microvågsugnen och äter till frukost. Just då blir man ordentligt mätt, men det tar inte längre än 10 minuter innan magen skriker av hunger igen. Ursäkta OT-spåret, men jag tycker verkligen det där att gröt skulle vara så mättande är en myt.

OnT: Jag har ätit frukost på MacDonalds någon enstaka gång, och tycker att det smakar rätt bra. Det är nog bara äggburgaren (eller vad den nu heter) jag har ätit, med juice till. Inget fel på det, även om man kanske skulle tröttna av att äta sådant varje dag.
Citera
2005-04-01, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CamoDrake
Okej. För att bevisa mig själv som en öppen och fördomsfri person så skall jag inhandla en kopp kaffe på donkan imorgon. Om möjligt även eventuellt ta tillbaka ett tidigare uttalande i debatten.

//CamoDrake

kom ju aldrig nån uppföjlning på detta spännande experiment, va det så gott att du inte tagit dig hem från McD än eller?

egen kommentar: nya kaffet e fett funkis!! lägg på en femma så får du en väldigt god muffin till också!! inget ställe jag skulle ta en dete till, men med polarena duger det gott
Citera
2005-04-01, 01:55
Bannlyst
Kan stolt säga att jag aldrig ätit frukost på donken, Om jag inte är i skolan när dom serverar frukost så ligger jag hemma och sover. Desstuom skall frukost ätas hemma framför tvn, Mackor och oboy.
Inge jävla bagels eller pannkakor.
Citera
2005-04-03, 01:24
Medlem
JEzuss avatar
tror nog att alla mcd-resturanger har bytt till den nyare varianten av kaffemaskin, som själv maler bönerna etc, när kaffet sipprar ner i muggen är det 93 grader för att det ska vara så mycket smaker som möjligt! Kaffemaskinerna kostar i runda slängar 80 lök styck så man får hoppas de brygger bra kaffe!

Har ni testat Råger? Smakar riktigt sjyss, personligen kör jag alltid utan tomat! Annat tips är att köra toast, vilket man aldrig blir mätt på, men med philadelfiaost lr hur fan det stavas och skinka, blir härligt gott!
Äpplejucien är också klockren, snart kommer dock mcd byta till tropicanas jucie, tre olika sorter. Kan dem inte direkt i huvudet, tror det var mulivitamin, morot och nån skit till, dock osäker! aja, lite inside från mig :P

/McD Anställd!
Citera
2005-04-03, 07:55
Bannlyst
Jag ska tammefan gå iväg nu och testa frukosten
Citera
2005-04-03, 08:02
Medlem
Bråkmakarns avatar
Jag provade deras frukost för nåt år sedan, och åt nån äggsak. Jag tyckte den smakade stekflott
Men ingen annan i tråden har anmärkt på det, så jag hade väl otur antar jag..
Citera
2005-04-03, 08:06
Medlem
farbror einars avatar
Jag provade skiten för något år sedan när jag hade lämnat grabben på dagis.Och jag beställde bagel,pannkakor,kaffe.Och det var helt ok men inget man drar i sig fler ggr.
Citera
2005-04-03, 14:59
Medlem
CamoDrakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av remadde
kom ju aldrig nån uppföjlning på detta spännande experiment, va det så gott att du inte tagit dig hem från McD än eller?

egen kommentar: nya kaffet e fett funkis!! lägg på en femma så får du en väldigt god muffin till också!! inget ställe jag skulle ta en dete till, men med polarena duger det gott

Oj jag glömde bort denna tråd.
Jag har varit på McD och köpte deras kaffe av ren impuls så köpte jag även en syltmunk för 10 spänn också. Kaffet var det inget fel på riktigt gott faktiskt. Syltmunken smakade också väldigt bra.

Har dem förbättrat sina hamburgare d också eller är det samma skit?
Jag har inte käkat där på över 2 år då jag spydde efter att ha ätit en McFeast.

//CamoDrkae
Citera
2005-04-03, 15:00
Bannlyst
Var inget fel på varken kaffe eller juice, men däremot var jag tvungen att ta flertalet toast för att känna mättnad. Vad har BK för frukost?
Citera
2005-04-03, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CamoDrake
Oj jag glömde bort denna tråd.
Jag har varit på McD och köpte deras kaffe av ren impuls så köpte jag även en syltmunk för 10 spänn också. Kaffet var det inget fel på riktigt gott faktiskt. Syltmunken smakade också väldigt bra.

Har dem förbättrat sina hamburgare d också eller är det samma skit?
Jag har inte käkat där på över 2 år då jag spydde efter att ha ätit en McFeast.

//CamoDrkae
Där seeeeer du dårå CamoDrkae..jag hade rätt :tease:

Btw
Hamburgarna är väl samma .....eh.. Gjorde misstaget att testaddenna "tasty" inatt f första ggn
även fasr jag var full som ett ägg o hungrig!! så fyf...det var ett misstag kan inte fatta att folk köper denna skapelse tasty?????whatthefu..untasty
Håller mig hädanefter till QP om jag skulle få för mig att lägga ett besök där...är på Max allrahelst av d altern som finns i Sthlm..
(Frasses säger j bara..KOM HIT!!!
Citera
2005-04-03, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
Var inget fel på varken kaffe eller juice, men däremot var jag tvungen att ta flertalet toast för att känna mättnad. Vad har BK för frukost?

BK här i Sverige har ingen frulle mig veterligen....
Citera
2005-04-03, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mariana
BK här i Sverige har ingen frulle mig veterligen....
Nä det var det jag hade för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in