2005-03-15, 23:22
Medlem
CamoDrakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mariana
så var d förut kan jag hålla med om
prova nu får du se!!

Okej. För att bevisa mig själv som en öppen och fördomsfri person så skall jag inhandla en kopp kaffe på donkan imorgon. Om möjligt även eventuellt ta tillbaka ett tidigare uttalande i debatten.

//CamoDrake
Citera
2005-03-29, 06:33
Medlem
Montecores avatar
Vemfan vill ha en fullständigt vitaminbefriad frukost... oavsett vad man äter på Mcdonalds och hur mycket så blir man hungrig 2 timmar efter ändå. Har ingen av er märkt det?
Citera
2005-03-29, 14:20
Medlem
Cobra Styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MooGyMaN
min favvo är nog hash brown. göttig den. Kaffet på donkan tycker jag håller hög klass, varmt som fasikens och välsmakande.

Jag vet från en säker källa att de i centrala Gbg (Kungsgatan/Nordstan ) nyligen köpte in kaffebryggare för 100.000:- styck !
Maskinerna maler och brygger koppen när du trycker på knappen så du får nymalet varje gång . bönerna ligger i kylda behållare . Så jag kan bara hålla med dig , kaffet e grymt ! Pannkakorna smakar ju som hemlagade .

För övrigt så känns det som många här vill dissa frukosten just för att det är McD . För jag finner inte många fel på den och jag har testat alla produkterna. Det enda jag kan hålla med om är att man borde få mer för pengarna .
Citera
2005-03-29, 14:36
Medlem
Cobra Styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Montecore
Vemfan vill ha en fullständigt vitaminbefriad frukost... oavsett vad man äter på Mcdonalds och hur mycket så blir man hungrig 2 timmar efter ändå. Har ingen av er märkt det?

Vitaminbefriad ? De har väl apelsinjuice på McD ? Sedan är det inte så värst många som får i sig överskott med vitaminer av frukosten hemma heller ? Därav alla dessa piller som säljs överallt .

Sedan väljer man ju inte Donken för att det mättar så länge , man väljer Donken för smaken och upplevelsen .
Vill du käka gröt och gå med en cementmage i 5 timmar får du väl gå till ett taxifik elle nått !
Citera
2005-03-29, 14:37
Medlem
Cobra Styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamBam
Säger det samma, fy fan kan inte förstå att folk käkar där.. :thumbsdow

Sambam , vad e de för brutta du har som avatar ? Länkar plzz .
Citera
2005-03-29, 14:43
Medlem
typhios avatar
Använda faktiskt deras häfta som damp ned i posten för ngn vecka sen och fick en gratis kaffe.

Faktiskt gott... inte bara drickbart utan välsmakande.... helt klart värt tian de vill ha för den. men inte tänker jag köa på donken för att köpa en koppa java.

Stor förvåning iaf.

Cheers
Citera
2005-03-29, 15:23
Medlem
Montecores avatar
Tala för dig själv ljushuvud, dessutom tar du väl kaffe efter juicen, vilket göra juice-drickandet fullständigt onödigt, det finns godare mat än McDonalds, pröva dig fram
Citera
2005-03-29, 16:29
Bannlyst
Smakar skit som allt annat på mcd!
Kolla på filmen "Supersize me" så kommer du garanterat att spy galla över allt som har med mcd att göra
Citera
2005-03-30, 00:37
Medlem
Motvilligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JAre
Kolla på filmen "Supersize me" så kommer du garanterat att spy galla över allt som har med mcd att göra

Den filmen kunde i princip lika garna gjorts om vilken som helst snabbmatskedja. Inklusive Sibylla och Max. Dessutom kunde den gjorts om det mesta av halvfabrikat och fardigmat som saljs i matbutikerna. Tror du att du skulle svalta om du motionerade som medelsvensson och kakade Dafgard i en manad?

Snabbmat ar inte nyttigt men det ar ofta gott och snabbt och det racker ofta bra.

Kan vi inte starta en evighetstrad om hur daligt McD ar? Da kan alla som har behov av att meddela omvarlden om att de inte tycker om McD skriva dar och vi slipper det eviga gnallet i alla andra tradar som handlar om snabbmat.
Citera
2005-03-30, 16:39
Medlem
Cobra Styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Montecore
Tala för dig själv ljushuvud, dessutom tar du väl kaffe efter juicen, vilket göra juice-drickandet fullständigt onödigt, det finns godare mat än McDonalds, pröva dig fram

Jag talar för mig själv dimskalle . Dricker inte juice på McD. Inte den Jag är ute efter. Men du efterlyste ju C-vitaminer och jag gav dem till dig - Capiche ?

Och att det finns godare mat än McD fattar alla med 2 hjärnceller (dig inkluderat) bla . Hereford Beefstouw i Gbg har en elak oxfilé .
Men nu var det ju inte bästa matstället vi diskuterade utan huruvida frukosten på McD var god , vilket jag anser den är .
Citera
2005-03-30, 16:44
Medlem
Cobra Styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig
Den filmen kunde i princip lika garna gjorts om vilken som helst snabbmatskedja. Inklusive Sibylla och Max. Dessutom kunde den gjorts om det mesta av halvfabrikat och fardigmat som saljs i matbutikerna. Tror du att du skulle svalta om du motionerade som medelsvensson och kakade Dafgard i en manad?

Snabbmat ar inte nyttigt men det ar ofta gott och snabbt och det racker ofta bra.

Kan vi inte starta en evighetstrad om hur daligt McD ar? Da kan alla som har behov av att meddela omvarlden om att de inte tycker om McD skriva dar och vi slipper det eviga gnallet i alla andra tradar som handlar om snabbmat.

Du kunde inte uttryckt mina tankar bättre ! Blir såå jävla trött på det här hata McD -tjötet . Folk dör i Afrika och dessa människor väljer att bli upprörda över en framgångsrik hamburgerkedja från USA ?

McD är INTE djävulen , han jobbar inte där , jag lovar .

Konstigt att man aldrig i dessa trådar får höra om allt bra McD gör (bygger hus åt familjerna vid barnsjukhus mm) ? Hur kommer det sig ? Är det svårt att snacka skit om dem när man blir bländad av glorian eller ?
Citera
2005-03-30, 16:50
Medlem
Cobra Styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JAre

Den som köper allt den filmen hade att säga har allvarliga problem . Köper du allt som står i Aftonbladet oxå eller ?

Det enda vettiga som filmen tog upp var skolmaten i USA . Det är där problemet ligger . barn har inte vuxnas kunskaper om kost och vet inte vilken effekt maten de stoppar i sig har . DÄR borde de göra ngt .

Men att totalt idiotförklara vuxna genom att ta bort deras ansvar för vad de stoppar i sig är bara sjukt . Om vuxna människor väljer att bara äta fet mat med mycket socker och sedan vill stämma stora stygga McD för att de blir feta - Är det så saker skall funka ?

Sedan som motvillig sade . varför McD ? Varför är det ingen som kritiserar de 11 miljoner andra kedjorna ? Nää , det är McD som "vi" gillar att se som "the Bad Guy" , därför .

Ni hatar dem bara för att de är framgångsrika , det är den enkla sanningen .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in