Flashback bygger pepparkakshus!
2012-07-15, 22:48
Medlem
Kallemedkulans avatar
Kan någon som känner honom beskriva hur han såg ut? Hårfärg osv.
Snackade nämligen med några Stockholmare igår som skulle till Torekov.
Tråkigt.
Citera
2012-07-15, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallemedkulan
Kan någon som känner honom beskriva hur han såg ut? Hårfärg osv.
Snackade nämligen med några Stockholmare igår som skulle till Torekov.
Tråkigt.

[b]Han är mörkhårig, halvkort hår. Såg nästan lite utländsk ut. Annars helt vanlig grabb.

EDIT: Ursäkta, var*...

RIP
Senast redigerad av Jagska 2012-07-15 kl. 23:46.
Citera
2012-07-15, 23:21
Medlem
Kallemedkulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagska
Han är mörkhårig, halvkort hår. Såg nästan lite utländsk ut. Annars helt vanlig grabb.

EDIT: Ursäkta, var*...

RIP

EDIT 2: Malcolm Lindblom på facebook, bilden på där han spottar eller något sådant.

Kan ha varit en av dem, men jag kommer mest ihåg en kille som hade blondt hår och bakåtslick.
Citera
2012-07-16, 01:47
Medlem
Oerhört hemskt, Hoppas ni alla kan se Reinfeldts smaklösa kommentar på FB, hoppas någon sänker honom.
Senast redigerad av Slynbever 2012-07-16 kl. 02:11.
Citera
2012-07-16, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slynbever
Oerhört hemskt, Hoppas ni alla kan se Reinfeldts smaklösa kommentar på FB, hoppas någon sänker honom.
Här är bilden på när stadsministerns son visar sin brist på respekt för den avlidna 17-åringen. Hur har han mage till att skriva något sådant på facebook? Han är själv bekant med den avlidnes närmsta vänner.

http://img21.imageshack.us/img21/8840/fittunge.jpg
Citera
2012-07-16, 07:29
Medlem
fakkuehhs avatar
har bott i slattarod by varje sommar, och kan saga att belysningen och kurvorna vagen har vid korsningen till knallarp ar ganska luriga, har sjalv vandrat cyklat dar pa sommrarna, livs farligt ibland.

darfor tar man som local sma vagarna. men men, RIP
Citera
2012-07-16, 19:37
Medlem
Nintendokids avatar
De borde va ganska lätt att hitta vad han hette som vart påkörd genom facebook bland annat?
Citera
2012-07-16, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
De borde va ganska lätt att hitta vad han hette som vart påkörd genom facebook bland annat?

Många vet vad han heter, men det ska inte läggas ut här.
Citera
2012-07-16, 20:23
Medlem
kaninburs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moonracer
Många vet vad han heter, men det ska inte läggas ut här.

Vad spelar det för roll egentligen vad han hette? Det är tragiskt som det är. Ingen ska behöva dö när man är 17 år. Även om man är en "fitta" som pojken Reinfeldt uppenbarligen sa. Man är inte ens 18 år, man är ett jävla barn. RIP.
Citera
2012-07-16, 21:18
Medlem
Axells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Bara att läsa igenom tråden så kommer du att stöta på namnet på sidan 4.

Beklagar det som har hänt och skänker en extra tanke till familjen och de grabbarna som var med honom under promenaden som slutade på detta hemska sätt.
Citera
2012-07-16, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av theodor.busse
OK, jag förstår att väderförhållandena har spelat in. I artikeln står det att det var "mörkt, blött och regnigt". Jag kanske hakade upp mig för mycket på ordet "mörkt". Jag bor ungefär på samma breddgrad som Stockholm, och här blir det inte "mörkt" nu, ens mitt i natten. Skumt, möjligtvis.

Och i Norrland blir det inte mörkt på natten. Konstigt va? Hört talas om http://sv.wikipedia.org/wiki/Polcirkel ?

I Skåne blir det bäckmörkt på natten och vi ser inte ljuse förräns vid tidigast halv 4.

Har det nu ösregnat och det är mörkt ute så förstår jag att det här har hänt. Tråkigt då det finns cykelväg längs den här vägen som man kan gå på.
Citera
2012-07-16, 22:18
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Diskussioner om vad unge herr Reinfeldt skrivit tas i tråden om familjen Reinfeldt, inte här.

https://www.flashback.org/p38344068#p38344068

// Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in