• 1
  • 2
2012-07-14, 22:23
Medlem
Amalgamates avatar
Hallå där alla goa snusare!

Börjar bli jävligt trött på hur Knox paketeras i dosorna, har nu i en lång tid endast snusat Knox White, främst på grund av det snälla priset samtidigt som det är ett helt okej snus. Redan i början märkte jag hur portionerna är ihoptryckta och platta som fan, men det gick att leva med. Nu på senare dagar har jag börjat snusa stark portion och detta tar banne mig rekord! Senast idag var snuset så hårt packat att det var som en enda stor snuskaka i dosan som ledde till att portionerna gick sönder hur försiktigt man än försökte avlägsna dem från varandra. Detta var inte första gången!

Några andra här som upplever samma sak? Jag vet inte hur det är med andra märken från Skruf då jag endast snusat Knox från deras sortiment, är det likadant där? Hur fan tänker de?

http://i50.tinypic.com/1j0020.jpg
http://i48.tinypic.com/30k4qdu.jpg

Felstavningarna bjuder jag på idag

Citera
2012-07-14, 22:28
Medlem
Repolainens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amalgamate
Hallå där alla goa snusare!

Börjar bli jävligt trött på hur Knox paketeras i dosorna, har nu i en lång tid endast snusat Knox White, främst på grund av det snälla priset samtidigt som det är ett helt okej snus. Redan i början märkte jag hur portionerna är ihoptryckta och platta som fan, men det gick att leva med. Nu på senare dagar har jag börjat snusa stark portion och detta tar banne mig rekord! Senast idag var snuset så hårt packat att det var som en enda stor snuskaka i dosan som ledde till att portionerna gick sönder hur försiktigt man än försökte avlägsna dem från varandra. Detta var inte första gången!

Några andra här som upplever samma sak? Jag vet inte hur det är med andra märken från Skruf då jag endast snusat Knox från deras sortiment, är det likadant där? Hur fan tänker de?

http://i50.tinypic.com/1j0020.jpg
http://i48.tinypic.com/30k4qdu.jpg

Felstavningarna bjuder jag på idag

Varför köper du inte Krona eller LD istället, de är också billiga snus, smakar typ likadant, o jag har aldrig haft de problemen.
Citera
2012-07-14, 22:31
Medlem
Mannen.med.hattens avatar
Skulle lyssna på ovanstående talare. Kronan är överlägset och till samma pris.
Citera
2012-07-14, 22:42
Medlem
Repolainens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen.med.hatten
Skulle lyssna på ovanstående talare. Kronan är överlägset och till samma pris.

Du ser, amalgamate! Det måste vara all hippiedill du stoppar i pipan som gjort dig lite snurrig. Vem fan köper knox liksom.
Citera
2012-07-14, 22:45
Medlem
Amalgamates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Repolainen
Du ser, amalgamate! Det måste vara all hippiedill du stoppar i pipan som gjort dig lite snurrig. Vem fan köper knox liksom.

Det må vara hippiedill, men jag har aldrig varit förtjust i Kronan, dessutom kostar den en tia mer per dosa. LD ska vi inte tala om, vidrigt snus
Citera
2012-07-14, 22:54
Medlem
Originalets avatar
Har också upplevt detta, att alla sitter ihop som en degklump. Just därför bytte jag till kaliber.
Citera
2012-07-14, 22:55
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Det må vara hippiedill, men jag har aldrig varit förtjust i Kronan, dessutom kostar den en tia mer per dosa. LD ska vi inte tala om, vidrigt snus

Jag håller med dig faktiskt. Jag kan ärligen säga att jag gillar Knox, det är ett trevligt snus helt enkelt.
Citera
2012-07-14, 22:55
Medlem
Repolainens avatar
Citat:

Äh, krona är finfint, sluta larva!

Och om det ska vara på det viset kan du lika gärna köpa Monte Cristo så får du ett snus som är värt pengarna.

Antingen är det gött, eller också är det skit i en lågprisburk.
Citera
2012-07-14, 22:56
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Originalet
Har också upplevt detta, att alla sitter ihop som en degklump. Just därför bytte jag till kaliber.
Dom måste man ju ta tre av för dom är så små.
Citera
2012-07-14, 23:01
Medlem
Originalets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Dom måste man ju ta tre av för dom är så små.
Jag upplever dem inte mindre än andra sorter. SM har väl minskat påsarna på samtliga
snussorter om jag inte missminner mig.
Citera
2012-07-14, 23:22
Medlem
Amalgamates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag håller med dig faktiskt. Jag kan ärligen säga att jag gillar Knox, det är ett trevligt snus helt enkelt.

Ja det är ett gott snus som liknar General i smaken enligt mig. Så det är ett bra substitut, dock ett minus för paketeringen.

Citat:
Ursprungligen postat av Originalet
Jag upplever dem inte mindre än andra sorter. SM har väl minskat påsarna på samtliga
snussorter om jag inte missminner mig.

Tja, Kaliber och Knekt måste vara de minsta påsarna i snusvärlden.

Någon som vet om övriga Skruf-produkter ser lika illa ut i dosan?
Citera
2012-07-14, 23:27
Medlem
Repolainens avatar
Citat:
Ja det är ett gott snus som liknar General i smaken enligt mig. Så det är ett bra substitut, dock ett minus för paketeringen.

Tja, Kaliber och Knekt måste vara de minsta påsarna i snusvärlden.

Någon som vet om övriga Skruf-produkter ser lika illa ut i dosan?

Äh, knox är inte likt general. Så jävla tanig smak ju!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in