• 2
  • 3
2012-07-15, 02:48
Medlem
Eh Whatevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Vad har det där med tråden att göra egentligen? För att vi skulle få se tjejen som TS länkade? Eller för att vi skulle se tuttarna en gång till?

Det är inte TS tuttar. Läs trådstarten. TS säger sig också vara runt 30, så hon kanske bara helt enkelt kände för att censurera dem? Chilla för fan. Vill du se bröstvårtorna kan du ju be TS länka till klippet, problem solved. Aldrig sett någon flippa så mycket över att inte få se ett par bröstvårtor.

TS: Jag tror inte träning kan hjälpa mot lite hängiga tuttar tyvärr. Men det var fina och helt naturliga tuttar du länkade. Slappna av bara och var nöjd med det du har

Haha. Du tog orden ur munnen på mig
Jag tog bort bröstvårtorna, inte för min skull, men tänkte både på FB och sidan jag laddade upp bilden på. Visste inte om det var tillåtet så gjorde dom iaf LITE mer barnvänliga

+ att bröstvårtorna inte har någonting med topic att göra.
Det var brösten jag undrade om.

Men jag tror det är bäst att göra som folk säger. Skaffa självkänsla och sluta oroa mig
Citera
2012-07-17, 23:07
Medlem
Legolasses avatar
Du kan ju operera dig, som alla andra.
Citera
2012-07-18, 01:58
Medlem
Hennes bröst är inte sneda. De förefaller vara helt normala. Men för att vara helt säker måste jag få se fler bilder...
Citera
ofays avatar

Moderatormeddelande

Postat av ofay 2012-07-18, 08:26
Moderator
OT raderat, varningar utdelade.
Detta är medicin och hälsa så håll er till ämnet.
Vill ni se tuttar så använd annan söktjänst, det ska inte ske här. Bilderna tillhör uppenbarligen inte TS utan är ett exempel.

/mvh Ofay- moderator
2012-07-23, 01:16
Medlem
Vevgrammofons avatar
Tack alla
ÄR nu lite mer nöjd med dom.
Ingen operation behövs
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera