• 1
  • 2
2012-07-14, 19:19
Medlem
Vevgrammofons avatar
Satt och kollade på en porrfilm när jag märkte att tjejen hade likadana tuttar som jag har.

BILD: http://tinyurl.com/7jq8nfv

Nu har inte jag pengarna för en operation, men jag vet att folk lyckas få lite snyggare tuttar av att göra vissa övningar.

Jag gymmar, så det spelar ingen roll om jag behöver gå dit för att köra.
Skulle bänk hjälpa något?

Jag tänker ju att ju mer jag tränar insidorna av musklerna, ju mer borde tuttarna gå in igen.

Jag lägger upp bild på mina såfort min kamera fungerar igen. Men det är nästan exakt som den andra bilden. Lite större dock.
Citera
2012-07-14, 19:24
Medlem
TheAlamos avatar
Jag är ingen tuttexpert (mer än att klämma på dem ) men jag tror inte det är så mycket träningsmässigt man kan göra för att få dem mer symmetriska eller få upp dem. Försök ha en så bra hållning som möjligt och träna lite bröst, rygg osv. Det blir åtminstone inte sämre. Hur gammal är du?
Citera
2012-07-14, 19:25
Medlem
Thains avatar
ålder?
Citera
2012-07-14, 19:26
Medlem
Vevgrammofons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thain
ålder?

30 +- 5
Citera
2012-07-14, 19:53
Medlem
Skid-masks avatar
Om man gör ett ämne på Flashback med tuttar och bild i samma mening då jääävlar spårar det ur

Men ontopic tycker jag inte att det är nåt fel på dom? Men om du tycker det finns det nog inga fler alternativ än att operera.
Citera
2012-07-14, 19:57
Medlem
Spadess avatar
Genetik kallas det, om du inte har fet blir det svårt att träna till dom.
Citera
2012-07-14, 19:58
Medlem
Jag tyckte de var fina, inget att bry sig om.
Citera
2012-07-14, 20:04
Medlem
asdfarns avatar
Precis som män inte borde oroa sig över sin snea kuk borde inte du oroa dig över "snea" tuttar?

I sängen kommer dom vara i gungning i alla fall ju!
Citera
2012-07-14, 20:06
Medlem
karatekungens avatar
De har ju exakt samma form som mina vattenballonger hade förr i tiden. Eftersom jag tycker om att kasta vattenballonger är det inget fel med dina tuttisar.

Det skadar aldrig att börja springa!
Citera
2012-07-14, 20:13
Medlem
Riktigt sköna strutar, du behöver inte förändra något.

Det är härligt med naturliga tuttar.
Citera
2012-07-14, 20:15
Medlem
kiwigurkas avatar
Jag tyckte inte det såg ut att vara några fel med dom tuttarna. Kul med tjejer som kollar på porrfilm, kollar du mycket eller?
Citera
2012-07-14, 20:19
Medlem
Jodå, lite snea, eller konstiga var de allt. Hängiga liksom, men det är väl rätt naturligt och kommer med åldern. Det finns ju alltid implantat och andra små ingrepp till att få dem att se bra ut igen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in