Citat:
Ursprungligen postat av mr-laff
kungsholmen och essingen har liknande priser och standarder, dock lite längre att cykla så man tar nog hellre tunnelbanan.
Under mina första visningar stack jag till Stora essingen, var dock inte så förtjust i stället. Var fint och så, men hörde inte hemma där bara. Sedan så är det lite dålig kommunikation där borta. Har ej varit i Lilla essingen, men har hört att det ska vara värre där.
I kungsholmen har jag varit och tittat på lägenheter, finns ju en del ettor där i alla storlekar och priser. Om det blir en etta så kommer det med största sannolikhet bli där borta, om jag inte hittar en i Östermalm eller Bergshamra.
Känner inte alls till Hammarby, Årsta eller Enskede tyvärr. Har varit totalt sett i Sthlm 5 gånger över sommaren, 2 gånger bara över dagen för att titta på lägenheter och 3 gånger då jag lånat min väns lägenhet och varit i de områden som varit nära till SU, centralt eller goda priser i princip. Det var inte förrän den sista gången som jag börjat snöa mig in på Mörby. Vet dock inte om det är för att läget börjar bli desperat i och med att mina studier börjar 3 september...