Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Jag tar ofta färjan till Tyskland. Jättekul faktiskt och ofta så blir jag full. Full men hungrig. Samma fenomen hittar man på färjan, en middag kostar runt hundringen, är jättegott och naturligtvis så går man från bordet med skrikande mage.
Nu finns det i och för sig ett alternativ på färjorna, man kan välja smörgåsbord. Då kan man i stort sett få trycka i sig så mycket man orkar.
Men, det kostar 230 spänn PER MAN! Jo det är säkert! Lycka till med att försöka få i dig föda för över tvåhundra spänn. Det går inte och gudarna ska veta att jag har försökt.
Gammal Hårdrockare
...tänkte bara på d med färjorna o bufeer
Nu i ca ett par månader har
Ånedinlinjen kört ett fantastisktskt erbjudande varje helg i princip:65-100spänn för hytt-smörgåsbord-frukost o lunch!!!(helt sant)Tyckte d lät skumt nästan..
Hade aldrig åkt Ånedin-d var mer än ok mat -o kändes gött att kunna vräka i sig/bara sov oäta /tiia på skärgården o käka frulle på morgonen

AHH!
Även Viking har likn erbjudanden tex bilj m hytt fr 20 spänn vissa dagar
Har förstått att du inte bor i Sthlm så resan tillkommer juh isf;men tänkte det kunde vara värt ett tips iaf
Ps
Ånedin är väl inte värsta partybåten...om man säger så men d var inte d vi diskuterade

Jag tyckte det var kanon för jag har en ekonomi som knappt tillåter nudlar ens