2012-07-12, 18:01
Medlem
blabla-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gbg rapé (old)
Jag fick flera kepsar, nyckelband, skissmarkers, skissblock, tidningar, extra caps, klistermärken, led ficklampa, latexhandskar och annat sist jag beställde.
Som du betalade för?
Citera
2012-07-13, 02:35
Medlem
Dysfunktions avatar
Citat:
Highlights dom snåla fittorna har skickat med något klistermärke vid ett enstaka tillfälle

snåla fittor är att ta i, var glad att det finns folk som de bakom highlights här i sverige och visa lite jävla tacksamhet åtminstone
Citera
2012-07-13, 03:24
Medlem
UE.Raggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dysfunktion
snåla fittor är att ta i, var glad att det finns folk som de bakom highlights här i sverige och visa lite jävla tacksamhet åtminstone

sant
Citera
2012-07-13, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dysfunktion
Visa tacksamhet för vad fan då? Ska jag vara tacksam för att Stadium finns också?

Edit: Jag har inget emot Highlights, men jag tycker inte att han ska behöva vara tacksam för att de har en fungerande verksamhet.
Senast redigerad av paradoxen 2012-07-13 kl. 03:55.
Citera
2012-07-13, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paradoxen
Visa tacksamhet för vad fan då? Ska jag vara tacksam för att Stadium finns också?

Edit: Jag har inget emot Highlights, men jag tycker inte att han ska behöva vara tacksam för att de har en fungerande verksamhet.

Håller med, dom gör det ändå enbart för att tjäna pengar själva vilket jag märker när jag är där och handlar, har dessutom svårt för deras inbördes beundran "konst utställningar" som det alltid är samma deltagare i. Tycker helt klart att homeboy var ett mycket trevligare ställe även fast Charbel var en riktig lurifax, därifrån kunde man iallafall gå ut med ett leende. Fick någon gratisgrejer därifrån föresten? Handlade själv bara i den fysiska butiken.
Citera
2012-07-13, 11:48
Medlem
UE.Raggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorkenSture
Håller med, dom gör det ändå enbart för att tjäna pengar själva vilket jag märker när jag är där och handlar, har dessutom svårt för deras inbördes beundran "konst utställningar" som det alltid är samma deltagare i. Tycker helt klart att homeboy var ett mycket trevligare ställe även fast Charbel var en riktig lurifax, därifrån kunde man iallafall gå ut med ett leende. Fick någon gratisgrejer därifrån föresten? Handlade själv bara i den fysiska butiken.

Men tänk hur jävla lite highlights går i + varje månad (om dom ens gör det)kostar skjortan att ha en butik mitt i stockholm om jag förstått det rätt
Citera
2012-07-13, 13:45
Medlem
Hejsan12345s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UE.Ragger
Men tänk hur jävla lite highlights går i + varje månad (om dom ens gör det)kostar skjortan att ha en butik mitt i stockholm om jag förstått det rätt

Klart Highlights har i princip gått minus i alla år de funnits...
Citera
2012-07-13, 14:37
Medlem
hesten303s avatar
Highlights måste vara en av de få butiker i Stockholm som gått + år efter år efter år haha
Citera
2012-07-17, 09:32
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UE.Ragger
Klart dom går +
Citera
2012-07-17, 13:28
Medlem
Jaa det e klart att dom går + dom har ju fan två butiker inne i stan Dom måsta ju ha lite vett i gärnan!
Citera
2012-07-19, 17:22
Medlem
knasis.ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollssupporten
Jaa det e klart att dom går + dom har ju fan två butiker inne i stan Dom måsta ju ha lite vett i gärnan!

Gärnan? Ja jo, hjärnan heter det ja, sluta boffa kromen och spruta den på väggar istället..

Och nej HL tjänar verkligen inte storkovan, dom går typ plus minus noll med försäljningen av burkar. Det dom tjänar pengar på är kläderna och annat krimskrams. Men det är inte mycket.
Citera
2012-07-19, 20:06
Medlem
Mx_1337s avatar
Henxs brukar skicka med lite extragrejer vid större beställningar, har varit så varje gång faktiskt.
Från highlights är det dock mer sällsynt, har fått ett gäng stickers en gång samt en gång när jag fick några montana gold istället för montana black eftersom dom färgerna var slut för tillfället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in