2012-07-12, 02:55
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PepsiMannen
Hur stora pratar vi om? Väntar nämligen på ett paket från henxs just nu.

2000-3000kr skulle jag tro, och uppåt såklart
Citera
2012-07-12, 03:14
Medlem
Benyameans avatar
Jag har fått mycket kul från Highlight, jag påpekade att jag handlat för en ansenlig summa (3000kr+) på ett halvår och fick en jävla massa freebies, dvdfilmer, tidningar, ett cool skivtallriksskydd från Carhartt m.m

Ni kanske helt enkelt handlar för lite?

edit: detta var såklart när jag skickade en ny order på ca 1500kr
Senast redigerad av Benyamean 2012-07-12 kl. 03:32.
Citera
2012-07-12, 03:26
Medlem
[PHP][/PHP]
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
Jag har fått mycket kul från Highlight, jag påpekade att jag handlat för en ansenlig summa (3000kr+) på ett halvår och fick en jävla massa freebies, dvdfilmer, tidningar, ett cool skivtallriksskydd från Carhartt m.m

tydligen så handlar dom för lite.

fick 1 keps stickers, och cirka 30 extra caps från henx handlade för 350 euros. fick 4 burkar gratis med.
Citera
2012-07-12, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean

edit: detta var såklart när jag skickade en ny order på ca 1500kr

Nähädu! Brukar beställa för mellan 2-5000 kronor varje gång och inte får man något extra för det. Men det känns ju inte speciellt oväntat, personalen i deras fysiska butiker får man inte direkt något trevligt bemötande av.
Citera
2012-07-12, 09:17
Medlem
PepsiMannens avatar
Så det förekommer alltså.. Då är det väl jag som haft otur.

Får hoppas att jag får något denna gång, beställde för 200-250 euro.
Citera
2012-07-12, 10:25
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorkenSture
Nähädu! Brukar beställa för mellan 2-5000 kronor varje gång och inte får man något extra för det. Men det känns ju inte speciellt oväntat, personalen i deras fysiska butiker får man inte direkt något trevligt bemötande av.
Har en känsla av att personalen på HL är så jävla brända konstant. Iallafall på söder.
Citera
2012-07-12, 11:06
Medlem
gonzorockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorkenSture
Var just på highlights på söder å handlade burkar och tyckte personalen var störtsköna, och då var jag ändå där en kvart innan stängning och hade lite svårt att bestämma vilka burkar jag skulle ha.
Får inge gratis stuff just nu för tiden, förr fick jag alltid med tidningar och caps.. Sist fick jag 3 st "Hello, my name is" stickers, that´s all folks
Tror dom hade vunnit på att skicka nya grejer ur sortimentet, typ mini markers eller nått i alla fall. Folk älskar free stuff. Folk handlar på ställen där dom får free stuff...
Citera
2012-07-12, 11:54
Medlem
Jag fick flera kepsar, nyckelband, skissmarkers, skissblock, tidningar, extra caps, klistermärken, led ficklampa, latexhandskar och annat sist jag beställde.
Citera
2012-07-12, 12:04
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gbg rapé (old)
Jag fick flera kepsar, nyckelband, skissmarkers, skissblock, tidningar, extra caps, klistermärken, led ficklampa, latexhandskar och annat sist jag beställde.
Hur mycket beställde du för och varifrån?
Alla kan väl berätta det så man vet vart man ska beställa nästa gång
Citera
2012-07-12, 12:53
Medlem
Helt random, men jag har för det mesta fått några extra prylar från highlights, caps, stickers, tidningar etc.. Brukar beställa för ca 1000 spänn åt gången.. Men det beror väl helt på vad de har för reklam grejer på lager, det är ju inte så att de slänger i massa grejer extra för att vara sjyssta
Citera
2012-07-12, 14:15
Medlem
Fick lite klistermärken osv från streetcorner.se dock så är väl gratisgrejer alltid skoj. Henxs eller highlights har jag aldrig fått några freebies ifrån.
Citera
2012-07-12, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gbg rapé (old)

Och du handlade för 100k eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in