2012-07-19, 20:13
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Henxs brukar skicka med lite extragrejer vid större beställningar, har varit så varje gång faktiskt.
Från highlights är det dock mer sällsynt, har fått ett gäng stickers en gång samt en gång när jag fick några montana gold istället för montana black eftersom dom färgerna var slut för tillfället.
Har även hänt mig att dom skickade med 600ml burkar när jag beställt 400ml från Highlights, antagligen för att det var slut på 400ml burkarna.
Citera
2012-07-19, 20:48
Medlem
Cyberphoto skickar med lite kola godis om du beställer ifrån dom, knivtillverkaren Fällkniven har jag dessutom fått ett litet etui med plåster i när jag beställde en av dom lite dyrare knivarna
Citera
2012-07-19, 21:15
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av *Mohammed*
Cyberphoto skickar med lite kola godis om du beställer ifrån dom, knivtillverkaren Fällkniven har jag dessutom fått ett litet etui med plåster i när jag beställde en av dom lite dyrare knivarna
Se där ja!
Citera
2012-07-19, 22:47
Medlem
Hejzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av *Mohammed*
Jahapp, man kanske skulle köpa sig en kamera!
Citera
2012-07-20, 02:34
Medlem
Postade en order på henxs igår. Blev färg för 6000 så något tycker man ju dem borde kasta med!?
Citera
2012-07-20, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trippinghorse
Postade en order på henxs igår. Blev färg för 6000 så något tycker man ju dem borde kasta med!?
Garanterat.
Citera
2012-07-20, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paradoxen
Garanterat.

Underbart ju!
Citera
2012-07-20, 03:53
Medlem
Citat:

Du får följa upp detta och berätta vad du fick
Citera
2012-07-21, 10:47
Medlem
Citat:

Första gång eller? berätta vad du får, tänkte lägga in en beställning för 7 tusen.

Första gång beställde jag för 3 tusen fick 4 gratis burkar , stickers, keps, och cirka 30 pink fat caps.
Citera
2012-08-04, 17:24
Medlem
Sitta och kalla några fittor för man inte får gratisprylar, ärligt?

Är det å jävla viktigt med med en penna man inte visste man behövde, eller ett nyckelband (..),
så tycker jag du kan göra som alla andra och gå ut och racka det.

Var glad att det finns några som fortfarande orkar hålla på och kränga burk i det här landet trots
alla trakasserier under åren från storebror, i kombination med att dom enda guldbyxor du får av att jobba med det är pga av "arbetspraktik"..

Och sluta förvänta dig saker, var glad istället när du får något. Pajas.
Citera
2012-08-04, 19:10
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Har det kommit? Vad fick du isåfall?
Citera
2012-08-12, 12:25
Medlem
Capitals avatar
Brukar Beställa från Henxs. Har aldrig fått något mer än några handskar reklamstickers någon "Hello my name is" sticker. Nyckelband med reklam. Fick en Pocket can för många år sedan. Men tycker inte dessa saker spelar så stor roll. Det är ju färgen man vill ha. Har för övrigt beställt allt från 2000:- upp till 7000:-.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in