Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-03-13, 11:39
  #1
Medlem
SamBams avatar
Som rubriken lyder, hur skulle du presentera dig i en kontaktannons?
Jag får fan inte fram mer än ålder, vikt, ögonfärg etc...
Citera
2005-03-13, 11:59
  #2
Medlem
Balkongståarns avatar
Be nån du känner beskriva dig.
Citera
2005-03-13, 12:13
  #3
Medlem
heropsychodreams avatar
hmmm

först o främst: vad är det för tjej du vill hitta? hur du ska skriva dina nnons beror ju helt på vad det är för typ av tjej/relation du är ute efter...

Berätta så ska vi hjälpa dig
Citera
2005-03-13, 12:38
  #4
Medlem
tweek_s avatar
Varför ska du beskriva dig själv? Släng upp en annons på Arbetsförmedlingens hemsida, du kan använda min personliga mall.


Man söker kvinna.
1 plats.

Provanställning, 2 veckor eller längre. Arbete i olika projekt och mindre grupper kan även förekomma.

Jag söker dig som är villig och ohämmad, smal fast inte benig, smart fast inte smartare än mig, kåt fast inte billig. Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen bestå av att vakta min lägenhet när jag är ute på krogen.
Erfarenhet av att arbeta i grupp är av stor betydelse då jag ibland har med mig en kvinna hem. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Du bör vara mellan 20-25 år, är du äldre ökar kraven på fysik avsevärt.

Körkort
B körkort fordras.
Tillgång till egen bil är ett krav då jag oftast inte har pengar till taxi hem.

Arbetstid/varaktighet
Kvällar/helger. Möjlighet till tillsvidareanställning finns.

Lön
Provisionsbaserad lön med toppbonus.

Ansökan
Ansökan tas emot via mobil eller e-post.
Citera
2005-03-13, 12:44
  #5
Medlem
tufftNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamBam
Som rubriken lyder, hur skulle du presentera dig i en kontaktannons?
Jag får fan inte fram mer än ålder, vikt, ögonfärg etc...

En intressant följdfråga skulle kunna vara: Hur presenterar man sig på ett dejtforum? Ska man bara skriva lite kort som sig själv, vad man gillar osv. eller ska man skriva nått annat för att verka intressant? Många tjejer brukar ta med en beskrivning av vad de söker.. ska man som kille oxå göra det?
Citera
2005-03-13, 18:06
  #6
Medlem
Maliks avatar
var rolig och någorlunda kortfattad, ingen orkar läsa långt och ingen orkar läsa tråkigheter. :P
Citera
2005-03-13, 18:15
  #7
Medlem
Hispers avatar
Inte för långt, ljug inte, avrunda till den egen fördel, positiva ordval, satsa på att fånga intresset hos den som läser redan på första eller allra senast på andra raden.

Glöm bara inte att underteckna med "Ful som stryk"
Citera
2005-03-13, 19:09
  #8
Medlem
cem77s avatar
Sen gäller det att inte bo på något ställe i Sverige där det är ont om kandidater som vill läsa din annons. Storstäderna är nog mest lovande där. Hjälper ju inte vad man skriver om ingen läser så den viktigaste frågan måste ju vara hur får man läsare? Tycker inte det hjälper med varken bilder eller att besöka andras sidor. Får knappt några som går in och kollar iallafall.
Citera
2005-03-13, 19:23
  #9
Medlem
Kanske lite OT...

Men undertecknad är resultatet av en välskriven kontaktannons.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback