2012-07-10, 23:21
Medlem
OssoBuccos avatar
Efter en ganska misslyckad start på svampsäsongen bestämde jag mig för att söka lite på sidan SvampGuiden. Istället för nya jaktmarker fann jag stor humor:

http://www.svampguiden.com/forum_vis...iew=open&fnr=1

För att utvinna maximal humor är det viktigt att ni visualiserar användarna som medelålders skogsmullar...
Senast redigerad av OssoBucco 2012-07-10 kl. 23:24.
Citera
2012-07-10, 23:32
Medlem
Perriss avatar
Hohooo! Kära vänner sicket kalas det blev av den tråden!
Citera
2012-07-10, 23:50
Medlem
GlennGlenns avatar
Haha det roliga är att samtliga inlägg i tråden har något typ av stavfel eller meningsfel. Rätta skall man bara göra om man kan behärska skrivandet själv, annars blir det bara pinsamt...

Undra om Cicci hittade någon svamp tillsslut! Haha
Citera
2012-07-11, 00:09
Medlem
OssoBuccos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGlenn
Haha det roliga är att samtliga inlägg i tråden har något typ av stavfel eller meningsfel. Rätta skall man bara göra om man kan behärska skrivandet själv, annars blir det bara pinsamt...

Jo, det är en jäkla soppa!

Jag älskar när "Bengt Sandh" kommer in och drar av en föreläsning på temat ödmjukhet!

Och sedan "Hans V E":s dråpslag några inlägg senare: "Det är en utarmning av språket som jag tycker är beklaglig."

Det är inte lätt...
Citera
2012-07-11, 02:52
Medlem
klockan123s avatar
Citat:

Citat:
Citat:
Haha det roliga är att samtliga inlägg i tråden har något typ av stavfel eller meningsfel.
Citat:
något typ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in