• 3
  • 4
2012-07-10, 06:28
Medlem
Klart det är en fet Zigenare. Hade velat sett hur det såg ut om hon testat småbåtarna och stävjade ut från kaj. Tycker att Liseberg ska ge henne ett gratis årskort, så har de på så sett skapat en ny attraktion på nöjesfältet
2012-07-10, 06:40
Bannlyst
Herregud vad pinsamt att gå ut i media och gnälla om detta. Kan ju fan inte lasta Liseberg för att hon är för fet. Jag blev bara arg när jag läste artikeln och tyckte inte alls synd om Stina. Säga att hon kände sig kränkt är ju bara löjligt.
Medlem
Tuvtramps avatar
Denna snyfthistoria tar fan priset och det jag undrar är om Stina själv kontaktat aftonslasket eller om möjligtvis Pontus Ahlkvist stod i kön själv och snappade upp scoopet "on the fly"?

Kvinnan måste ju vara smått förståndshandikappad iaf som känner sig kränk av några åkattraktioner som hon är för tjock för, är ju knappast personalens fel att säkerhetsbältena inte når runt valrossar i mänsklig skepnad.
Senast redigerad av Tuvtramp 2012-07-10 kl. 06:44.
Medlem
rev_s avatar
Så jävla äcklig människa.
2012-07-10, 06:46
Medlem
pellefan87s avatar
Alltså VAFAN!
Aftonbladet och sina världsomfattande huvudnyheter! Feta grisar som inte får åka karusell, någon idiot som hittat ett hakkors i en leksakshelikopter. Där ska dom fotas på en bild med ett ansiktsuttryck som visar att hela deras värld rasat samman. Det ska vara så jävla dramatiskt.

Förbannade jävla skittidning! Blir helt tokig. Bränn ner skiten och ge mig ett kirurgiskt ingrepp som raderar ALLA spår i min skalle av denna "tidning". Fettalstrande jävla sugga. Vi kanske ska bygga karuseller vid sidan om för tjocka jävla paddor att åka runt i så vi slipper sånt här?

Annars kanske man ska tänka på följande innan man börjar håva i sig massa fet paddmat: Vill jag åka karuseller? Ja, då kanske jag borde se över mina matvanor.
2012-07-10, 06:49
Medlem
KimNeilJungs avatar
Nä, det här är inget för Kultur Allmänt. -> Papperskorgen.
//mod
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in