Citat:
Ursprungligen postat av Armaiti
Tro mig, jag tillhör kategorin som hans religion avskyr som pesten.
Nej du har fått det hela bakom foten. Det du menar är att politiker i Iran behandlat din religion dåligt men det tror jag inte på även om jag inte erkänner shia-muslimer som såna som följer muhammed utan de foljer Ali mest där begår dom misstaget. Annras är de också muslimer läser koranen och tror på Gud. Men jag finner det ytterst osannolikt att politikerna i Iran skulle behandla er dåligt om ni inte har brutit mot någon regel. Iran består av många olika folkslag och religioner även om Islam är den största och över 95% så finns det olika minoriteter och alla lever under samma förhållanden. De håller ihop.
Det kom ett utalande från dig en gång som löd: Iran är fel placerad geografiskt sa du, då orkade jag inte ens komentera det men du 'är så hjärntvättad så det finns inte. Mellanöster är ett vacker område med mycket naturresurser om inte andra kontinenter hade lagt sig i deras angelägenheter och om de inte hade samlat alla världens judar där så hade de skapat nåt likt paradiset. Se på dubai, kuwiet, Bahrin. Iran, Afganistan, pakistan är länder med rik kultur, vackra länder med andra ord men hur många supermakter har inte försökt ta över afganistan tex. England försökte och misslyckades, sovjet försökte och misslyckades Usa håller på nu och kommer att misslyckas och Israel kommer också att försöka med misslyckas.
Segern kommer väldigt snart det får vi erfara i det här århundrade.