Citat:
Ursprungligen postat av Utanbildning
För att kalla något en källa så krävs det att man följer en hel del punkter.
Hitta något mer trovärdigt än ett random-forum så kan man ju diskutera!
Hoppas du förstår!

Det finns trådar här där källorna läggs fram och diskuteras. Hittar tyvärr inte dessa nu. Inte heller Google kunde ge mig dessa efter 20 seks skummande. Men det är sant som Ts säger och det är ni som är korkade och ignoranta! Man blir så trött på er. Handlar om en artikel från en medicinsk tidskrift el. liknande.
Ts lyfter en väldigt intressant frågeställning som dock kanske är lite felriktad.
Men skulle vara kul att höra sakliga icke-rabiata åsikter om detta fenomen. För oavsett vad ni vill påstå så har jag väldigt svårt att se att män som blir sexuellt utnyttjade skulle kunna nå ORGASM möjligen, men inte troligt, utlösning som tidigare nämnts(btw trodde det var lågstadiekunskaper att de båda är två skiljda företelser).
En annan fundering, Det är ju ett välkänt fenomen att ytterst ytterst få kvinnor vill behandlas jämställt i sängen, frågan från mig blir då vad feminismen tjänar på att förvägra människor att nå yttersta klimax genom att skuldbelägga ett helt naturligt fenomen?
Kan verkligen inte förstå det. Upptäckte så sent som kanske två år sedan att det inte bara var jag som ville dominera min tjej sexuellt, utan det var ömsesidigt sedan märkte jag att detta gällde ALLA tjejer jag var med efter det. Varför är det fel? Det är ju inte som att bara för att man är riktigt dominant mot en människa sexuellt så måste jag var det på alla plan i vår relation hela tiden.