• 1
  • 2
2012-07-05, 23:19
Medlem
Sitter och lyssnar på radion precis nu när jag sitter och kollar flashback så hör jag hur stolle efter stolle efter stolle ringer in till karlavagnen och pratar, min fråga ställer mig till dom som lyssnar på karlavagnen på daglig basis. Är det alltid så många tokstollar som ringer in för att prata?

Och har inte en fd. politiker sjunkit ganska lågt då denna sitter i radio för att prata med dom?
(pratar om Maria Wetterstrand)
Senast redigerad av Hardtobreak 2012-07-05 kl. 23:39.
Citera
2012-07-05, 23:31
Medlem
Klitor.Isbjoerns avatar
Varje gång jag har lyssnat på programmet är det riktigt stollar som ringer in. Det säger sig självt: Sen sändningstid->Arbetslösa som ringer in->Trash.

Fördomsfull jotack. Men ibland är det riktigt underhållande.

Edit: Förövrigt verkar många ganska berusade.
Senast redigerad av Klitor.Isbjoern 2012-07-05 kl. 23:33.
Citera
2012-07-05, 23:33
Medlem
Skunkrumpas avatar
Tycker det vilar något oerhört sorgligt över programmet.
Citera
2012-07-05, 23:41
Medlem
Jag menar det, och idag är det inriktat på äldevården, och jag är förvånad över hur många äldre det är som ringer in och pratar ( såhär SENT ). Det jag inte kan förstå är vad Wetterstand gör i ett program som detta? Måste ju finnas nått bättre hon kan pyssla med =)
Citera
2012-07-05, 23:42
Medlem
Skunkrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardtobreak
Det jag inte kan förstå är vad Wetterstand gör i ett program som detta? Måste ju finnas nått bättre hon kan pyssla med =)

Fick man en gång i tiden 2.0 på högskoleprovet så borde man kanske vara kapabel till lite mer.
Citera
2012-07-06, 00:39
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skunkrumpa
Fick man en gång i tiden 2.0 på högskoleprovet så borde man kanske vara kapabel till lite mer.

Jaså?
Hon hoppar in för ett av Sveriges största statliga radioprogram, det är kasst? Eller?
Vad sysslar du med själv?
Citera
2012-07-06, 00:40
Medlem
Svar ja. Det borde finnas en hel del annat
Citera
2012-07-06, 00:48
Medlem
Skunkrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25TaLife
Jaså?
Hon hoppar in för ett av Sveriges största statliga radioprogram, det är kasst? Eller?

Ja, programmet är kasst.

Citat:

Porrsurfar som alla andra.
Citera
2012-07-06, 00:49
Medlem
Citat:
Jaså?

Nu är jag inte med riktigt. Så du anser att bara för att hon är med i ett stort radioprogram så är det automatiskt bra?
Det är som att säga: Det finns en massa 14 åriga tjejer som är hel tokiga i justin bieber, det måste vara normalt.
Eller Ullared ( tv programmet ) var bra. Dom som var med i det borde vara stolta.
Bara för att man är med i ett program är stort "Enligt programmets egna uppgifter har Karlavagnen i genomsnitt nästan en halv miljon lyssnare per kväll" Om dom siffrorna nu stämmer eller ej lämnar jag osagt. Men snälla, bara för att säga att man hoppar in i ett program som är stort är väll knappast en anledning till att vara stolt utöver.
ps. Skulle: Sveriges största statliga radioprogram lägga nån tyngd på det hela då? Vet inte hur det är med dig men dom statliga kanalerna är på dekis enligt mig.
Och till sist. Jag jobbar som processtekniker på en pappersindustri, hurså?
Senast redigerad av Hardtobreak 2012-07-06 kl. 01:00.
Citera
2012-07-06, 00:49
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skunkrumpa
Ja, programmet är kasst.
Porrsurfar som alla andra.

Jag vet inte ens varför jag bemödar mig med att svara alla inlägg som doftar sommarlov.
Gymnasieelever, eller folk under 25 är värdelösa
Citera
2012-07-06, 00:51
Medlem
Citat:
Jag vet inte ens varför jag bemödar mig med att svara alla inlägg som doftar sommarlov.
Gymnasieelever, eller folk under 25 är värdelösa

Tror knappast att trolling endast är nått som utförs av gymnasieelever eller folk under 25 men visst visst.
Citera
2012-07-06, 01:55
Medlem
christerys avatar
Karlavagnen är förstörd, dom gjorde om programmet totalt och slängde ut mina kära röster i natten.

Jag bojkottar skiten efter det. SR tror att dom kan göra som dom vill, men jag behöver inte lyssna till skitprogram heller.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in