2012-07-05, 13:30
Medlem
Sverige det nya Sydafrika där man inte längre vågar hjälpa skadade?

Vem?
Citat:
När kvinnan såg en man ligga skadad på vägen stannade hon bilen. Då överfölls hon av ytterligare två män som försökte råna henne.
Lyckligtvis hjälper SDS till med ett signalement som bara tre svenskar i landet har
Citat:
tre män i dryga 20-årsåldern, klädda i mörka jackor och svarta kepsar.
http://www.sydsvenskan.se/omkretsen/...lls-av-tre-man
Citera
2012-07-05, 13:37
Medlem
Napis avatar
Citat:
– Men hon klarade sig ändå hyfsat genom att hon var smart nog att inte bara kliva ur bilen.

-Men hon klarade sig ändå hyfsat genom att GM var såpass dumma att de startade attacken innan hon hann ut från bilen..
Citera
2012-07-05, 14:26
Medlem
Bellossoms avatar
Kan bara vara ziggisar. Dom har utmärkt sig tidigare som vägpirater i Skåne. Ett tag körde dom en scam med att hindra bilar och sen försöka kränga "guld"-smycken. Har för mig att det var längs kustvägen i Österlen.
Citera
2012-07-05, 14:32
Medlem
Synd att kvinnan ifråga inte körde över den liggande personen så här i efterhand.
Det hade ju sparat kvinnan rån försöket och samhället en massa problem..

Men efter som signalement var tydligen mycket bra enl Syd Svenskan, så tror jag Polisen har dom inom 24 timmar

Var på västra infarten kan det varit ??
Citera
2013-07-23, 14:20
Medlem
FiFiJPs avatar
Haha, vilka signalement alltså...

Mina egna signalement, utan att ens ha varit på plats är nog mer givande.

Fågelnos, talar med brytning, mörk hy, tjocka mustiga ögonbryn samt demonliknande svarta ögon. Sesådär, ut o leta.
Citera
2013-07-23, 14:28
Medlem
FBMinchias avatar
Finns det inga jägare i skåne som vill åka ut och ta hand om dessa skadedjur? Imo skulle vårt samhälle klara sig helt ok utan dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in