2012-07-05, 16:52
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Det kan vara intressant för TS att göra en prognos på 10-20 år framåt också.

Det som är idylliskt och Astrid Lindgrenskt idag kan mycket väl drabbas av Mordors mörker imorgon.

Har kommunpolitikerna planer att släppa in ensamkommande barn? Alla skall förr eller senare ta ansvar.

Hur länge får kommunen i fråga vara orörd innan kulturmarxisterna bestämmer sig för att nu skall även våldtäktsafghaner finnas på denna plats?

Det är naturligtvis svårt att ge 100%-iga besked men kvalificerade bedömningar är inte alltid omöjliga.

Gotland är väl ett exempel på något mycket idylliskt som snart skall avrättas med romer och somalier om jag inte hört fel?

Att investera i bostad och framtid på en sådan plats kan vara en stor förlustaffär.
Senast redigerad av Nalin_Pekgul 2012-07-05 kl. 16:55.
Citera
2012-07-05, 17:02
Medlem
shutthefuckups avatar
skulle tippa på att lidingö, djursholm, danderyd och stockholms innerstad är relativt svennefierade.
de enda invandrarna som bor där är lugna och skötsamma höginkomsttagare.
Citera
2012-07-05, 17:03
Medlem
Xolebs avatar
Täby eller Danderyd tror jag skulle va allra bäst, dock i Danderyd lär det va lite dyrare. Har varit där någongång, och inte många blattar alls. Lugnt och skönt, man får känslan av Sverige!
Citera
2012-07-05, 17:05
Medlem
Xolebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shutthefuckup
skulle tippa på att lidingö, djursholm, danderyd och stockholms innerstad är relativt svennefierade.
de enda invandrarna som bor där är lugna och skötsamma höginkomsttagare.

Den ända gången jag varit i Djursholm så såg jag endast 2 blattar! Det är riktigt lugnt område, kan jag garantera. Lidingö är lite detsamma. Täby lite värre men det är väl ungefär 70/30, Svenskar - blattar.
Citera
2012-07-05, 17:13
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xoleb
Den ända gången jag varit i Djursholm så såg jag endast 2 blattar! Det är riktigt lugnt område, kan jag garantera. Lidingö är lite detsamma. Täby lite värre men det är väl ungefär 70/30, Svenskar - blattar.

Haha skojjar du eller? Skulle tro att det är närmare 95% etniskt ariska jävla pursvenskar (eller vad ni nu vill kalla det) i täby. Det finns några få hyresrätter men annars så, tror det gick två kids i min grundskola med utlandsfödda föräldrar vilka var läkare.

Sen TS om du är stockholmare och inte helt bakom flötet så är det väl ungefär bara så att ju högre huspriser desto mindre invandrare men om du vill ha fritt så får du väl flytta upp till nån by i norrland om det är högsta prio.
Citera
2012-07-05, 18:23
Medlem
Täby som ligger cirka 30 min från Stockholm är rätt så lugnt om man tänker på vilka områden som finns. Näsby Park (före detta hemmabas för Herr och Fru Reinfeldt), Hägernäs Strand (relativt nytt bostadsområde med i princip bara svenskar och de få invandrare som bor där är den bättre typen). Dock får man ju punga upp en del för dessa områden. Näsby park är som mini Djursholm med fina villor och så. Dock så är Gribbylund centrum Täbys slumm kan man väll påstå. En hel del invandrare och lite mindre stök runt centrum. Gribbylund består mycket utav villor som är bebodda utav svenskar, men just centrum delen är inte så trevlig. Täby består till väldigt liten del utav hyresrätter och just i Gribbylund centrum finns alltså dessa. Ni kan således dra en slutsats om vilka det är som bor här, if you catch my drift

Ensta är också ett lugnt villaområde i Täby. Absolut inge stök där.
Citera
2012-07-05, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotselleri
Haha skojjar du eller? Skulle tro att det är närmare 95% etniskt ariska jävla pursvenskar.

Oj, hade du snackat om jävla negrer nu så hade du varit rasist. Tur att du bara hostar upp ditt hat på svenskar i stället. Lugnt, vi är vana!
Citera
2012-07-05, 18:35
Medlem
MyMarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne.lindkvist
Oj, hade du snackat om jävla negrer nu så hade du varit rasist. Tur att du bara hostar upp ditt hat på svenskar i stället. Lugnt, vi är vana!

Va? Idiot.
Citera
2012-07-05, 18:36
Medlem
Ett tips är att gå in på Ratsit och göra en mindre statistisk undersökning. Söker man på "Täby" på folk mellan 30-40 ser man t.ex. att ca 10% är mindre svenska namn. I Ystad är det väldigt svenskt, under 5 % icke-europeiska namn. Jag brukar själv tillämpa detta fast i mer specifika sammanhang då man söker på en viss gata eller trappuppgång.
Citera
2012-07-05, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyMars
Va? Idiot.

Vem är det som är idiot? Vad förstår du inte?

Säger man "jävla neger" i dagens samhälle så är man rasist men säger man "jävla svenne" så ska man som svensk tydligen kunna tåla detta. Olika spelregler.
Citera
2012-07-05, 19:25
Medlem
T5Racings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denza
Västerås

Västerås är inte svenskt ...
Citera
2012-07-05, 20:31
Medlem
Herr.Banans avatar
Du har verkligen långtidsplanerat för att lägga in den här stöten. Göra ett FB-konto och vänta några år för att verka mer förtroendeingivande och sen hitta på en helt jävla hopplös historia som vem som helst fattar att du själv suttit och klurat ut. Bara din rasistkompisar som är så insyltade i sina konstiga teorier som tror på dig. Jävla pajas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in