Citat:
Ursprungligen postat av Fri
HUR är det fel att starta en skämtsam tråd om att bortförklara Hitlers brott i Humor-forumet?
Får jag kanske en varning enligt 0.02 för att jag startade denna tråd också, eftersom det är en tråd om Flashback som startats i Flashback-forumet?
Lugna ner dig och fråga moderatorn som gav dig varningen då som sagt, men jag kan lida med dig lite.
Visst har jag också blivit en bit förbannad en gång länge sedan då ett mitt inlägg sonika raderadets pga "trams/off-topic" (samt förresten mod, vem det nu var, inte svarade på min kritik via PM om jag kommer ihåg rätt).
När jag skrev i en tråd handlandes om vad som kommer hända när oljan tar slut, skrev något i stil med "Då kommer vi få börja gräva upp alla de miljontals förkolnade judar i Tyskland och göra diesel av dem tills vidare" och något mer om att diesel var den uppenbara lösningen.
Det var fan inte off-topic i alla fall, bara skämtsamt (möjligen "diskriminerande" men fuck that shit). Alla satt ju bara och snackade enormt om peak-oil och same old hat, så piffade upp tråden.
Inte för jag klagar, ville mest skryta om detta
enormt!!!!!!!!! bra halvskämtsamma produktiva inlägg som nu är borta för gott!