Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2013-12-18, 02:45
  #85
Medlem
slrslrs avatar
Läste allt du skrev pumpzor, du var väldigt övertygande ibland, visst man kan hjälpa henne, inspirera hennne, vägleda henne men det kommer endast fungera om hon vill och hur duktig du är på att kontrollera din brud. Detta skall inte vara allt för energikrävande förresten för då gör du något fel och gör du något fel så gör du det inte rätt och då borde du hoppa av tåget, slösa inte för mycket tid på det här så är du snäll, för dina testiklars skull, behåll lite värdighet!

Dock så satsar jag mina pengar på att detta är dömt till att misslyckas, enklare att bara släppa henne egentligen och börja om på något nytt. Jag är nyfiken på resultatet om du har lust att berätta.

Få oss alla att tappa hakan!
Citera
2016-06-20, 19:22
  #86
Medlem
Tjejer är manipulativa så in i helvete. Jag tror hon var otrogen.
Citera
2016-06-20, 19:51
  #87
Medlem
TheBITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Countclear
Tjejer är manipulativa så in i helvete. Jag tror hon var otrogen.


Det finns en viss sanning i det. Vissa av dom är det.


Tjejer som har partner kan berätta en del om hur de ljuger.

Exempel; "Jag sa till min kille att jag var på efterfest hos *tjejkompis* så då har vi ett par timmar"

eller ber en att skicka ett sms till dom, tex "tack för att du hjälpte min syster hem, sov gott!" fast hon är hos en just då och kommer fortsätta vara det i flera timmar till.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback