Citat:
Ursprungligen postat av BananBosse
Jag körde förbi Klintehamn vecka 24.
Då stod dett en röd Viper med avspärrningsband runt där vid ett stängsel. Den hade utan tvekan brunnit.
Har för mig att det finns en tidigare tråd om utpekandet av dessa sexmisstänkta.
Fanns även nåt om lappar i trappuppgångar mm, dock på en annan sida, tror det var Politiskt inkorrekt eller liknande.
Nej fan- hur jag googlar och letar hittar jag inte ett dugg om detta.
Dock kan det du nämner funnits omskrivet i VGNT - eller som det hette Västra Götalands Nättidning.
Det är ganska enkelt att spekulera både i vilka som satte upp lapparna och vilka som tände bilen. Är mina spekulationer riktiga så ät det helt sjukt att en liten småort och snorungar kan utvecklas på det här viset. Och fyyy fan för närpolis, behandlingshem och rättsväsen.
Det finns vad jag vet bilder på lapparna med anklagelserna - någon har sagt mig att de kan ordnas fram. Jag tänker dock inte lägga ut dem så de utpekades namn kommer fram den vägen.
Jag måste tillstå att jag är rädd för att bli indragen i denna historia eller komma på kant med någon av de inblandade. Dessutom vet jag att det kan finnas ungdomar som kan ha personliga hämdmotiv mot de utpekade och att de som både pekat ut men framförallt de som kanske eldat bilen nog inte har ett helt normalt känsloliv efter att ha växt upp i den miljö de gjort.