2012-07-02, 19:24
Medlem
Jag och min kille har varit tillsammans ett halvår, och vi har ett väldigt aktivt sexliv, 1,2,3 gånger per dag. Så fort jag kysser honom får han stånd.

Har ett dilemma!

Jag gillar att suga av honom, men jag får honom inte att komma! Han är stenhård, men the final touch, jag verkar inte kunna tekniken. Ibland kan jag hålla på, en låång stund.. fortfarande stenhård men ändå inte kommer vad gör jag för fel??
Citera
2012-07-02, 19:27
Medlem
Clawdeens avatar
Hur gör du då du suger?

Det krävs lite finess ibland. Jag brukar köra lite varierad stil, men det som brukar funka är suga och runka.
Citera
2012-07-02, 19:38
Medlem
Alla killar kommer inte av bj.
Citera
2012-07-02, 19:56
Medlem
Jag brukar variera mig rätt mycket. Att gå "längre och längre ner", suga mer "löst" och sen hårdare suggrepp, jag gillar att ta ner den i halsen, massera lätt eller slicka hans pung, suga och använda tungan, kommer inte på något mer just nu..
Jag har egentligen aldrig sugit av någon innan min pojkvän. Han verkar ju uppenbart gilla det, men jag är ändå lite blyg för att fråga honom direkt hur han vill ha det om han ska komma.
Citera
2012-07-02, 20:16
Medlem
Clawdeens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hush-itsasecret
Jag brukar variera mig rätt mycket. Att gå "längre och längre ner", suga mer "löst" och sen hårdare suggrepp, jag gillar att ta ner den i halsen, massera lätt eller slicka hans pung, suga och använda tungan, kommer inte på något mer just nu..
Jag har egentligen aldrig sugit av någon innan min pojkvän. Han verkar ju uppenbart gilla det, men jag är ändå lite blyg för att fråga honom direkt hur han vill ha det om han ska komma.

Fråga, det är inget att skämmas för.
Citera
2012-07-02, 20:33
Medlem
Han låter lite som jag, eller jag vet inte. Haha, men ungefär. Jag och min flickvän har också varit ihop/setts i ett halvår, hon suger av mig och jag gillar det väldigt mycket, det är definitivt bästa avsugningarna jag fått, men jag kommer aldrig. Jag har bara kommit av avsugning en gång, med ett ganska random ragg och inte för att det var jättebra utan antagligen mest pga jag var väldigt kåt och sexuellt frustrerad sen tidigare. Klart detta är frustrerande och hade gärna haft ett magiskt knep för att komma, men oroa dig inte! Det låter som du gör det skönt för honom och ge det tid, och om han inte kommer så är det okej, det är faktiskt skönt ändå!
Citera
2012-07-02, 20:33
Medlem
Sillberts avatar
Citat:
Du snaskar glatt på hans balle, men är för blyg för att fråga hur han vill ha det. Tro mig, han kommer inte att ta illa upp om du frågar. Om det inte funkar så är det väl bara att kolla in lite porr som inspiration.
Citera
2012-07-02, 20:35
Medlem
Citat:
men jag är ändå lite blyg för att fråga honom direkt hur han vill ha det om han ska komma.
Där har du felet du gör.
Citera
2012-07-02, 22:09
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2012-07-02, 22:30
Medlem
Tack för åsikter pratade med honom, han sa att han har svårt att komma då, men vi ska ändå utforska saken närmare och se om vi kan klura ut det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in