Citat:
Ursprungligen postat av cammo
Bara en idiot skulle handla från en sajt helt utan ägaruppgifter eller kontakt-info.
edit: Såg nu att mobilnumret allafall är registrerat på hitta.se
Söker du på "mediaexperten" på hitta.se får du upp ett företag beläget i Borås som heter
media-experten.se, (små skillnader, hehe) detta företag har ett 070-nummer och har ingenting med det efterfrågade
mediaexperten.se att göra.
Kollar man runt på mediaexperten.se kan man notera en hel del anmärkningsvärda saker. Själva hemsidan ser ut att ha gjorts av en gymnasieelev på programmeringslektionen. Det finns två (!) ikoner på menyraden som säger "Frågor och svar".
Sen är det då själva betalningsapparaten jag hänger upp mig på. Jag är inte speciellt sugen på att betala flera tusen i förskott till en luguber hemsida som påstår att de skickar varan efter att betalning är gjord.
Citat:
Efter lagd beställning får du en faktura hemskickad till dig via e-mail. Efter att betalning registrerats kommer varan att skickas hem till dig. Är det något med fakturan som du undrar över kan du kontakta kundtjänst via faktura@mediaexperten.se
Den enda direktkontakten som finns att tillgå till de ansvariga bakom sidan är ett mobilnummer som enligt eniro går till en Ebrah*m Hose*ni i Farsta, av alla jävla ställen.
Värt att notera: sidan saknar symbolen för "Trygg e-handel" eller motsvarande.