Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-07-02, 14:20
  #1
Medlem
Hej

Vad jag kan förstå så fyller anavar och winstrol ungefär samma funktion. Man brukar ibland kalla winnar för "fattigmans anavar".

Om man ställer preppen emot varandra så kan man ju se att winstrol är billigare. Det verkar var enda positiva.

Annars är winstrol styggare mot levern, ger kassa leder och man blir stel som fan. Bortsett från att den är billigare, finns det något som är bättre med winnar än varet?

Personligen tycker jag att pengar är ovesäntligt när det gäller kurandet.

Om jag inte hade råd med det jag vill ha, väntar och sparar jag hellre. Hälsan måste väl ändå vara viktigare än några kronor?

Eller vad tycker ni? Alla får gärna svara på tråden, men ser hellst att folk som provat båda preppen gör det

Mvh
Citera
2012-07-02, 14:25
  #2
Medlem
Upplever inte alls samma resultat på anavar som på winstrol, därav valet.
Citera
2012-07-02, 14:46
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Upplever inte alls samma resultat på anavar som på winstrol, därav valet.

Okej, jag vet att det är skillnad på pappret och i praktiken, men för oss som inte testat både och. Vilka är skillnaderna? Mvh
Citera
2012-07-02, 14:53
  #4
Medlem
Bättre hårdhet, styrka. Den stora nackdelen med winstrol är dess negativa påverkan på blodfetterna. Men, men kör ju inga 6 månaderskurer direkt.
Citera
2012-07-02, 16:33
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Bättre hårdhet, styrka. Den stora nackdelen med winstrol är dess negativa påverkan på blodfetterna. Men, men kör ju inga 6 månaderskurer direkt.

Känner du stor skillnad på styrkan när du kör winnar gentemot anavar?

Verkar vara som många svarar olika på det där, inte så konstigt kanske.
Citera
2012-07-02, 16:47
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satsaren
Känner du stor skillnad på styrkan när du kör winnar gentemot anavar?

Verkar vara som många svarar olika på det där, inte så konstigt kanske.

Yes, verkar vara väldigt individuellt. Har kört 100 mg anavar som mest, och det var knappt jämförbart med 50 mg win.
Citera
2012-07-02, 17:05
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Yes, verkar vara väldigt individuellt. Har kört 100 mg anavar som mest, och det var knappt jämförbart med 50 mg win.

oj där ser man! skall bli riktigt intresant att följa en kompis som kommer köra en 50/50 winstrol om ett tag
Citera
2012-07-02, 19:00
  #8
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Winstrol helt klart! 50mg anavar vs 50mg winstrol prismässigt är också riktigt stor. Är anavar så snäll mot blodfetterna jämnt mot winstrol? Tänkte ett par veckors kur borde inte göra så stor skillnad? (slutet av en deff tex.) Har själv använt 100mg Winstrol och de trycket minns man

mvh
Citera
2012-07-02, 19:19
  #9
Medlem
Winstrol är rätt styggt och mysigt på samma gång, Anavar är som en mjukare Winstrol och långt i från lika stygg vad gäller bieffekter.
Vill man va "hardcore" och har stålar över, kör dom båda ihop.
Vill man ha en dunder macka så kör 80-100mg Anavar + 50-75mg Winstrol under en 6-8v.
Blir du inte hård och jävlig av det så ska man inte syssla med roider.
Jag älskar Anavar och i kombo med Winstrol händer det underverk
Citera
2012-07-02, 19:21
  #10
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolanka
Winstrol är rätt styggt och mysigt på samma gång, Anavar är som en mjukare Winstrol och långt i från lika stygg vad gäller bieffekter.
Vill man va "hardcore" och har stålar över, kör dom båda ihop.
Vill man ha en dunder macka så kör 80-100mg Anavar + 50-75mg Winstrol under en 6-8v.
Blir du inte hård och jävlig av det så ska man inte syssla med roider.
Jag älskar Anavar och i kombo med Winstrol händer det underverk
Låter riktigt bra. Men för att inte belasta levern på samma mängd eller blodfetterna hur skulle Mast prop + Anavar / Winstrol göra? Jag har inga erfarenheter!

mvh
Citera
2012-07-02, 19:35
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Yes, verkar vara väldigt individuellt. Har kört 100 mg anavar som mest, och det var knappt jämförbart med 50 mg win.

Jävlar där ser man!

Du gjorde mig sugen på testa 100mg Win till nästa deff.

Avslutade precis 50mg Anavar, var väll helt okej antar jag lyckades ju öka under deff vilket jag aldrig gjort tidigare sen har jag inget att jämföra med då det var min första kur.

Hur var "formen" om man säger så, var du hårdare på winnarna mer ådror osvosv?
Citera
2012-07-02, 22:00
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoJuiced
Winstrol helt klart! 50mg anavar vs 50mg winstrol prismässigt är också riktigt stor. Är anavar så snäll mot blodfetterna jämnt mot winstrol? Tänkte ett par veckors kur borde inte göra så stor skillnad? (slutet av en deff tex.) Har själv använt 100mg Winstrol och de trycket minns man

mvh

Nej vad jag har läst mig till så är båda elaka mot just blodfetter.

Men vad jag inte förstod var varför folk tog Winnar när anavar har liknande effekt (på pappret). I praktiken förstår jag nu att Winnar är mer potenta och därav lite mer bivärkningar. Dom bivärkningar som är tråkigast är ju levern och att den är stygg emot lederna.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback