• 1
  • 2
2012-06-30, 20:59
Bannlyst
Jag raggar en del på nätet, eller rättare sagt inte raggar men surfar runt mest, brukar aldrig skriva till tjejer men observerar ofta och är på en sida där man bara behöver klicka ja på tjejer och inte maila till någon random och hoppas på det bästa fast den inte ens visat dig något intresse.

Men så är jag medlem på den här sidan badoo där folk från hela världen är inne, självklart vill jag ha någon nära för jag e kåt och behöver sex ofta.

Så går jag in på badoo och säger folk inom 50 km och så kommer det fram folk från Danmark eftersom jag bor i Skåne. Och jag går in på danska tjejer, och ser helt plötsligt hur mycket mer öppensinnade dom är, inte nog med det dom är också snyggare och smalare än de svenska tjejerna på den sidan.

Sen typ om en tjej är 20 söker hon killar mellan 20-35 en svensk tjej söker oftast mellan 20-25.

Det gynnar mig mer med danska eftersom jag är förbi 25 strecket, men vill fortfarande känna det unga köttet och svenska tjejer är generellt sätt, tjockare, drygare och mindre öppensinnade. Hur kommer det sig?
Citera
2012-06-30, 21:04
Medlem
Studenthesten123s avatar
Danskarna är världens gladaste folk. Jag är skåning och jag gillar faktiskt Danmark mer en Sverige(inte lika misslyckad invandrar politik ) det mest är lagligt i danmark också
Danmark <3
Citera
2012-06-30, 21:05
Den svenska feminismen kanske som tutar i dom att det är eftersträvansvärt att äta sig tjock som en spädgris samt att vara oskön och omedgörlig i största allmänhet.

Jag är också från skåne så nu blev jag sugen att börja ragga på danskor jag med Synd bara att språket är helt obegripligt för mig.
Senast redigerad av EnslaveThemAll! 2012-06-30 kl. 21:08.
Citera
2012-06-30, 21:13
Medlem
Dom här trådarna börjar seriöst bli tröttsamma. Får väl skylla mej själv för att jag öppnar dom.
Citera
2012-06-30, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnslaveThemAll!
Den svenska feminismen kanske som tutar i dom att det är eftersträvansvärt att äta sig tjock som en spädgris samt att vara oskön och omedgörlig i största allmänhet.

Jag är också från skåne så nu blev jag sugen att börja ragga på danskor jag med Synd bara att språket är helt obegripligt för mig.

Mig med, men det är 10 ggr värre när en dansk kille snackar det än när en tjej snackar det
Citera
2012-06-30, 21:29
Medlem
De flesta europeiska länderna har bättre kvalité på sina tjejer än Sverige.
Citera
2012-06-30, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Unbannable
De flesta europeiska länderna har bättre kvalité på sina tjejer än Sverige.

Jo mer öppensinnade o väluppfostrade, men vafan killarna i Sverige kanske också är sämre så brudarna tvingas va så jävla instängda pga att vi e som en flock apor
Citera
2012-06-30, 21:36
Medlem
Det finns båda sorter i Danmark men generellt så är dom naturligare och skönare att snacka med än svenska tjejer. Mindre märkvärdiga om man säger så. Danskarna överlag är ett jävla skönt folkslag tycker jag.
Citera
2012-06-30, 21:40
Medlem
jovhans avatar
Gillar svenska tjejer men de danska är bannemig inte dumma de heller! De jag träffat har varit riktigt trevliga och de ser rätt bra ut överlag i det där landet
Men tycker inte att det är särskilt stor skillnad !
Citera
2012-06-30, 22:05
Medlem
För några år sedan åkte jag ofta till Danmark i tjänsten, mitt företag hade ett antal större kunder i Fredrikshavn och Köpenhavn. Generellt kan sägas att Danmarks befolkning är överlag trevligare, gladare och socialare än vad man kan träffa på i Sverige. Och så svårt är det inte att förstå vad som sägs där, det går att öva upp.

Och tja, jag tror inte det i övrigt är så stor skillnad mellan danska och svenska kvinnor.
Citera
2012-06-30, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cyberdealer
För några år sedan åkte jag ofta till Danmark i tjänsten, mitt företag hade ett antal större kunder i Fredrikshavn och Köpenhavn. Generellt kan sägas att Danmarks befolkning är överlag trevligare, gladare och socialare än vad man kan träffa på i Sverige. Och så svårt är det inte att förstå vad som sägs där, det går att öva upp.

Och tja, jag tror inte det i övrigt är så stor skillnad mellan danska och svenska kvinnor.

Dom är förövrigt vitare rent etniskt än svenskar också
Citera
2012-07-01, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hrvati
Jo mer öppensinnade o väluppfostrade, men vafan killarna i Sverige kanske också är sämre så brudarna tvingas va så jävla instängda pga att vi e som en flock apor

Det beror ju på kvinnorna isf som har infört feminism som statsreligion. Nu har dom fått männen till det dom ville men nu duger det inte längre så dom drar till inavlade apor med attityds problem och kass kvinnosyn ala 600talet istället. aaaaah Sverige och svenskarnas idioti.

Själv träffar jag inte svenska tjejer alls längre och det beslutet har varit det bästa i hela mitt liv än så länge.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in