2005-03-10, 01:38
Medlem
har kollat runt lite men inte fått nått riktigt svar tycker jag, är då inte bra på söka heller så det blir väl liv nu då jag frågar detta, kan man få nått tips på hur man ska göra te på en haschbit? eller kan man käka det som det är, hur mycke ska man koka på tro, el äta? kan säga att jag har rökt kanske två gånger i mitt liv så jag lär väl inte ha nån hög tolerans på hasch, är värdelös på att röka så det alternativet blir svårt men det lär väl tyvärr va det bästa sättet
2005-03-10, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilska
har kollat runt lite men inte fått nått riktigt svar tycker jag, är då inte bra på söka heller så det blir väl liv nu då jag frågar detta, kan man få nått tips på hur man ska göra te på en haschbit? eller kan man käka det som det är, hur mycke ska man koka på tro, el äta? kan säga att jag har rökt kanske två gånger i mitt liv så jag lär väl inte ha nån hög tolerans på hasch, är värdelös på att röka så det alternativet blir svårt men det lär väl tyvärr va det bästa sättet

THC är fettbaserat, så bättre att ta ett glas hasch-oboy
2005-03-10, 01:47
Medlem
hmm, ok å hur gör man det då tro? såg nått om det men greppade inte riktigt, har du nått recept??
2005-03-10, 01:54
Bannlyst
Det sägs ju att CB inte kan överdoseras men det gäller i så fall bara röka... Hade fått tag på en bit som jag tyckte var ganska dåligt tryck i, blev förbannad och kokade te för att bli av med skiten. Sedan bryter helvetet löst; otrevliga hallisar, epileptiska kramper och typ lite halvångset (...). Märk väl att jag vid denna tid var en hyfsat van rökare. Så tipset är; konservativ dosering.
2005-03-10, 01:54
Medlem
Citat:
hmm, ok å hur gör man det då tro? såg nått om det men greppade inte riktigt, har du nått recept??

Aldrig gjort hasch-oboy själv, brukar baka muffins själv

Men det var någon som postade sitt recept, prova att sök i forumet lovar jag att du hittar det.
2005-03-10, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyLowlife
Det sägs ju att CB inte kan överdoseras men det gäller i så fall bara röka... Hade fått tag på en bit som jag tyckte var ganska dåligt tryck i, blev förbannad och kokade te för att bli av med skiten. Sedan bryter helvetet löst; otrevliga hallisar, epileptiska kramper och typ lite halvångset (...). Märk väl att jag vid denna tid var en hyfsat van rökare. Så tipset är; konservativ dosering.

Men seriöst, hur mycket tog du då?
2005-03-10, 01:56
Medlem
ja det undrar jag med, för jag har somsagt ingen aning om hur mycke jag ska ta, tänkte ta mot tradolan abstinens, fick tips om att man skulle testa det
2005-03-10, 02:01
Medlem
hittade nått om ta det med varm oby, kanske kan va nått då, får väl prova det då kanske
2005-03-10, 02:02
Medlem
Citat:
ja det undrar jag med, för jag har somsagt ingen aning om hur mycke jag ska ta, tänkte ta mot tradolan abstinens, fick tips om att man skulle testa det

Vad har du för hasch? Ifall du inte vet potens säg vad den har för färg, konsistens, och pris ska jag göra en proffesionell bedöming helt gratis

EDIT: Vilket hasch du har avgör nämligen hur mycket du bör ta.
2005-03-10, 02:04
Medlem
tyvärr vet jag inte det hur det ser ut, har det inte framför mig, det enda jag vet är att killen sa det var bra drag i det
2005-03-10, 02:07
Medlem
Citat:
tyvärr vet jag inte det hur det ser ut, har det inte framför mig, det enda jag vet är att killen sa det var bra drag i det

Hmm... jo, de flesta säger det...

Jag gissar på bra standard isåfall...

Ifall du vill vara på den säkra sidan ta 1g att börja med, mindre än så känns inte värt besväret. Kom ihåg, man behöver inte dricka allt på en gång, men det tar ett tag innan det slår.
2005-03-10, 02:11
Medlem
jo klart många säger att det är bra, men jag känner killen väl och litar på honom så jag tror på vad han säger, men 1g låter väl lämpligt att testa först tror jag väl. är väl mest rädd för att man bara ska somna av det tack för alla svar iallafall
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in