2005-03-10, 02:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Beslutsångest
Men seriöst, hur mycket tog du då?

Alldeles för mycket... Minns inte exakt men inte mer än kanske 1,5 - 2 g. Som sagt, tyckte inte att det var något drag i det - men, men så fel man kan ha... (jävla idioti naturligtvis, hade väl krökat en del också kan jag tänka - var ett bra tag sedan nu) Kan tacka en hjälpsam själ som uppenbarligen ringde en ambulans där jag låg på gatan och krampade.

Inte bara därför jag tycker magen är fel ingångshål - spacecakes, milkshakes etc - inget toppar att röka. Hang on... fan börjar bli röksugen, var över två år sedan...
2005-03-10, 02:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ilska
jo klart många säger att det är bra, men jag känner killen väl och litar på honom så jag tror på vad han säger, men 1g låter väl lämpligt att testa först tror jag väl. är väl mest rädd för att man bara ska somna av det tack för alla svar iallafall

Tänk på att 1g är jävligt mycket om det är ordentligt drag i det! Speciellt på fastande mage och om du sveper...

Som sagt; RÖK!!!
2005-03-10, 02:30
Medlem
ja då kanske man ska ta mindre då, speciellt efter som jag rökt två gånger tidigare och det var säkert 5 år sen

edit: hostar ihjäl mig om jag röker så det är nog tyvärr så att jag måste göra nån typ av kok på det el äta det som det kanske
2005-03-10, 02:35
Medlem
prettygirls avatar
Oral suspention av hasch är annorlunda på sätt att ruset varar en längre tid.

En kille jag känner gjorde en cannabis-omelett och löste upp haschet i oljan innan han hade i äggen.
Han var nog stenad ett helt dygn efter att smällt i sig det där.
2005-03-10, 02:40
Medlem
haha, låter småcoolt att intaga det oralt endå på nå vis, så med andra ord så sitter det i längre än om man röker det då?
2005-03-10, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilska
haha, låter småcoolt att intaga det oralt endå på nå vis, så med andra ord så sitter det i längre än om man röker det då?

Ja, sitter längre och tar längre innan det slår.

Men mitt tips är att blanda 1g, och sedan drick/ät hälften, vänta ett tag och drick/ät igen. Man vill inte hålla på att fippla för mycket, blir lätt ett stökigt kök.
2005-03-10, 03:02
Medlem
boz-fettos avatar
jag brukar ganska ofta käka filbunke-brajja haha jag har kommit på det själv.
2005-03-10, 03:12
Medlem
hehe, det lät annorlunda, och filbunke brajja är vad??
2005-03-10, 06:28
Medlem
tjoffemans avatar
Ät brasset som det är men va berredd på att vara lite off en hel dag. Själv föredrar jag en flaska brännvin. Då vet man på förhand hur de slår. Men alla är vi olika. Prova och skölj ner brasset med vodka, en del tycker att det är toppen. Hej.
2005-03-10, 12:49
Medlem
PuzzelGirls avatar
Kolla in http://fly.to/haschkokboken kanske?
2005-03-10, 13:08
Medlem
d,rävens avatar
Te har jag aldrig prövat men däremot "negerkakor" med hasch i, mums!

Bara att följa det vanliga receptet på havregrynspaketen, kanske lite mindre havregryn (typ ½ dl mindre) och smält smöret i mikron och låt det svalna medan du meckar ner din släng så fint som möjligt (rekommenderar 1g, absolut inte mindre!).

Blanda sedan runt haschet i det ljumna smöret tills det är någorlunda upplöst.

Baka sedan som vanligt. Vad du kanske märker är att smeten blir omöjlig att göra bollar av så du kan lägga upp ca 4 smetklickar på en tallrik, på med pärlsocker och in i frysen en tio min.

Sedan är det bara att käka!
Du kan ju börja med att äta 3 st om du vill ta det lugnt och känna dig för.

Lycka till!
2005-03-10, 13:34
Medlem
Moments avatar
Jag brukar ta en liten klick smör i en kastrull och slänga i biten i , låta biten smälta så att smöret blir brunt. Micra en kopp mjölk hälla över smöret och sen blanda i massa oboy. Det blir inte så gott men det är bara att hälla i sig. PS det krävs mer thc om du ska ta det oralt även om du är ny tipsar jag dig att använda minst 2 gubbar. Och det tar ca 1 timma innan det börjar verka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in