• 1
  • 2
2012-06-29, 01:16
Medlem
JerryCottons avatar
Vad har finns på henne förutom att hon har barn med flera fäder och att hon är ett "luder". Hon tar varje möjligt och omöjligt tillfälle att synas. Hon gillar minst 10 år yngre män.

Som bekant kan jag bara beskriva kvinnan som ett luder. Bara min personliga åsikt... Finns knappast en helg när ungarna får vara med mamma, för då ska hon ut och partaja. Ett under att soc inte har gripit in!

Nej, jag är inte ett ex.
Senast redigerad av JerryCotton 2012-06-29 kl. 01:31.
Citera
2012-06-29, 01:22
Bannlyst
Bilder på ludret?
Citera
2012-06-29, 01:30
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tripod1
Bilder på ludret?

Google is your friend!

Annars kan du titta här: http://www.helenapuhakka.se/
Citera
2012-06-29, 10:39
Medlem
theonethatcrys avatar
Är hon med i tv3 program ensamma mammor eller vadå? Känns bara som TS blivit dissad av henne och vill hämnas inte luder nog då eller.
Citera
2012-06-29, 11:04
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Vad har finns på henne förutom att hon har barn med flera fäder och att hon är ett "luder". Hon tar varje möjligt och omöjligt tillfälle att synas. Hon gillar minst 10 år yngre män.

Som bekant kan jag bara beskriva kvinnan som ett luder. Bara min personliga åsikt... Finns knappast en helg när ungarna får vara med mamma, för då ska hon ut och partaja. Ett under att soc inte har gripit in!

Nej, jag är inte ett ex.

Jag tar för givet att du är från Karlskoga och har bott där hela ditt liv. Träffas Helena ute på "Vickan", "Statt", Woodys, Röda Brickan eller åker hon till storstan (Örebro eller Karlstad) för att svänga sina lurviga? Mvh
Citera
2012-06-29, 12:56
Medlem
Finns det inte redan en tråd om hon?
Citera
2012-06-29, 13:39
Medlem
Kåt vet jag att hon är, det jag inte fått bekräftat är om hon är så analkåt som jag tror.
Gillar hon rimjobs? Eller vill hon själv ha den i baken etc.
Citera
2012-06-29, 15:22
Medlem
Jag var på en bloggfest (ja jag vet, jag var mediakåt och töntig jag med) och träffade en annan bloggare. Hon hade skrivit om Ensamma söker och något litet negativt om Helena Puhakka. Det här var en positiv, glad blogg och det var liksom inget hårt skrivet utan mer "Jag skulle inte vilja veta att min mamma haft trekant...". Inget stort alls alltså. Tog inte många timmar innan Helena kontaktade henne angående inlägget haha.
Citera
2012-06-29, 17:12
Medlem
Jag har svårt att se något annat när vi snackar om en på tok för gammal kvinna som jagar lammkött, super och ligger runt som en 20-åring, har barn med flera män, etc. etc. Det är ett mänskligt vrak helt enkelt - känslomässigt körd i botten - och mer kuk gör inte saken bättre.
Citera
2012-06-29, 17:15
Medlem
tältpinnes avatar
Vad symboliserar stjærntatueringen på axeln egentligen? jag vill minnas att jag støtt på lite trashigare silikondamer med liknande. Får kåkfarargroupie-vibbar av det.
Citera
2012-06-29, 18:21
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theonethatcry
Är hon med i tv3 program ensamma mammor eller vadå? Känns bara som TS blivit dissad av henne och vill hämnas inte luder nog då eller.

var väl med för kanske tre år sen
Citera
2012-06-30, 00:45
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centurion77
Jag har svårt att se något annat när vi snackar om en på tok för gammal kvinna som jagar lammkött, super och ligger runt som en 20-åring, har barn med flera män, etc. etc. Det är ett mänskligt vrak helt enkelt - känslomässigt körd i botten - och mer kuk gör inte saken bättre.

Hon såg sliten och trist ut redan när hon var med i Ensam mamma söker, vad hände med "lammköttet" Oscar som hon fann i det där tv-programmet förresten ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in