• 1
  • 2
2012-06-28, 10:13
Medlem
Stimorolias avatar
Jag var inne på sambons brors facebooksida och kikade med mobilen. Sen tappade jag mobilen och när jag tog upp den igen hade jag råkat öppnat och gillat hans profilbild!!!
Jag tog bort gillningen så fort jag upptäckte det, men han får väl antagligen en notis om det ändå.

Detta var några dagar sedan nu och han har inte reagerat alls så jag vet inte om han har sett det. Men jag håller iallafall på att skämmas ihjäl!! Pinsamt!

Någon som har gjort något liknande?
Citera
2012-06-28, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stimorolia
Jag var inne på sambons brors facebooksida och kikade med mobilen. Sen tappade jag mobilen och när jag tog upp den igen hade jag råkat öppnat och gillat hans profilbild!!!
Jag tog bort gillningen så fort jag upptäckte det, men han får väl antagligen en notis om det ändå.

Detta var några dagar sedan nu och han har inte reagerat alls så jag vet inte om han har sett det. Men jag håller iallafall på att skämmas ihjäl!! Pinsamt!

Någon som har gjort något liknande?

Det är väl inget farligt att gilla bilder på facebook. Tänk inte mer på det du
Citera
2012-06-28, 10:17
Medlem
Patreols avatar
Jag tror inte någon bryr sig direkt om du gillar hans profil bild.. Dessutom så tror jag notiserna försvinner om du tar bort den innan han ser. Kanske har kvar avisering på telefonen eller något men de har nof försvunnit från facebook.
Citera
2012-06-28, 10:26
Medlem
Thains avatar
Dagens i-landsproblem
Citera
2012-06-28, 10:28
Medlem
AlphaXrays avatar
Vad är det som är så pinsamt egentiligen?
Säker på att du är över 18?
Citera
2012-06-28, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thain
Dagens i-landsproblem

Utan tvekan.

Varför inte bara säga som det var, istället för att göra en gnälltråd på flashback?
Citera
2012-06-28, 10:38
Medlem
Stimorolias avatar
Det som är pinsamt är att jag inte vill att folk (som kanske såg gillningen) ska tro att jag är tänd på honom när jag är tillsammans med hans bror.

Lite långsökt kanske... men jag tror han har haft den där profilbilden i flera år och nu sågs vi i helgen tillsammans med resten av deras syskon och föräldrar, och några dagar senare går jag och gillar hans profilbild!!

Men äh, jag släpper det och går vidare med mitt liv!
Tack för era svar iallafall!
Citera
2012-06-28, 10:39
Medlem
Stimorolias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulgrogg
Utan tvekan.

Varför inte bara säga som det var, istället för att göra en gnälltråd på flashback?

För att jag knappt känner honom!!
Citera
2012-06-28, 10:39
Medlem
knullklassons avatar
Din sambos bror blir säkert glad över detta. Det är ju trots allt det som Facebook används till; att få bekräftelse.
Citera
2012-06-28, 10:43
Medlem
-Wasteland-s avatar
Herregud. Det enda pinsamma var ju att du tog bort gillningen (eller vad fan det heter). Hade du låtit den vara kvar hade han inte reflekterat över att du gillade ett foto, men när du tog bort den kommer han ju börja undra vad det är fråga om
Citera
2012-06-28, 10:47
Medlem
Stimorolias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Herregud. Det enda pinsamma var ju att du tog bort gillningen (eller vad fan det heter). Hade du låtit den vara kvar hade han inte reflekterat över att du gillade ett foto, men när du tog bort den kommer han ju börja undra vad det är fråga om

Åh nu blev jag och skämmas ännu mer!! Jag får väl gå in på hans sida och gilla bilden igen då haha
Eller kanske inte
Citera
2012-06-28, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stimorolia
För att jag knappt känner honom!!

Skit i det om han inte reagerar, kommer det på tal så är det ju bara att säga att det blev fel och le

Har då själv gjort mer pinsamt när jag trodde jag skrev till brosan över chat men det var granntösen som är bra mycket yngre än mig. Minns inte vad det var jag sa, men det var lite som att en kände sig som Homer.. Dohh

Hon skratta, jag kände mig dum och så var det ur världen. Ta inte en gilla så allvarligt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in