Citat:
Ursprungligen postat av kaizer
Var hittar man lingondricka som smakar lastbilschaffisfik? Jag har testat den dricka som Jokk marknadsför, god, men inte rätt för mig, alldeles för söt. Jag vill ha tag i lingondricka som smakar offentlig inrättning alternativt lunchresturang längs motorvägen. I lumpen fanns det lingondricka som ett valbart alternativ, starkt blandad och god, har någon gång druckit godkänd lingondricka när jag besökt nått sjukhus... Nån som vet var jag kan hitta god lingondricka???
Nån som tillverkar själv? Det finns inget bättre än lingondricka, köttbullar, brun sås och potatis. Och ja det skall lagas hemma, inte köpas på IKEA.....
Huvvaligen, du har stolpat upp dina krav ordentligt!
Tyvärr så är vi i fel period av årscykeln, annars så hade jag gladeligen gett dej hemmakokt lingondricka. Så, istället är det enda tipset jag kan ge dej, och det är att inte blanda i fullt så mycket vatten som det står på den lilla förpackningen. Hmm, slaska i rårörda lingon tillsammans med drickat i en tillbringare kanske gör susen? Låter som ett ett bra initiativ/försök.
Initiativ nummer två är att blanda i lite citron, eller lime, om du vill ha bort det söta.