2014-02-22, 15:59
Medlem
Karlxgustafs avatar
Jag är på! Men som sagt, om det blir söndag helst inte efter 20,00.
Citera
2014-02-22, 17:37
Medlem
Nu har jag beställt en turnering söndagen 2 mars 19:45, 100+10 kr, 12 min blinds, 3000 i startstack. Den bör komma upp i lobbyn i början på nästa vecka. Det är alltså på svenska spel, turneringen heter "FB" och lösen är "flashbacky". Passar inte tiden så får ni lägga in en ny
Citera
2014-02-22, 17:48
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoffeboyi
Nu har jag beställt en turnering söndagen 2 mars 19:45, 100+10 kr, 12 min blinds, 3000 i startstack. Den bör komma upp i lobbyn i början på nästa vecka. Det är alltså på svenska spel, turneringen heter "FB" och lösen är "flashbacky". Passar inte tiden så får ni lägga in en ny
Bra att du beställde! Vi kommer ända ingen vart med ett inlägg per dag här, ingen kommer fram till något konkret svar. Om turneringen skulle startats senare skulle jag tro att mindre kommer ihåg att registrera sig så det var bra att den beställdes nu. Bra gjort!
Citera
2014-02-22, 18:20
Medlem
Pilsnerkorvens avatar
Pilsnerkorven är på. Måste fylla i den välfyllda almanackan bara.
Citera
2014-02-24, 11:06
Medlem
Traxdatas avatar
Jag är bortrest den helgen.
Hoppas att eventet återkommer.
Citera
2014-02-24, 11:50
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traxdata
Jag är bortrest den helgen.
Hoppas att eventet återkommer.
Du tar väl med bärbar dator ifall det är en jobbresa och om det är semester så finns väl datorer i receptionen? Kom igen nu Trax, fega inte ur!
Citera
2014-02-24, 20:09
Medlem
"Turneringen kommer att synas i lobbyn under fliken ”Privata” klockan 00:15 den 2 Mars och det kommer att gå att registrera sig från och med den tiden."

Vi ses alltså 19:45 nu på söndag. Namn "FB", lösenord "flashbacky". Må bästa man/kvinna/bot vinna!
Citera
2014-03-01, 11:05
Medlem
AA-suiteds avatar
Tänkte bumpa tråden så att folk inte glömt bort och så att nytt folk kanske blir sugna på att hänga på. Imorgon (söndag) är det dags för FB-turnering kl. 19:45, det kostar 100+10kr, det kommer gå att registrera sig från och med kvart över midnatt samma dag! Namnet på turneringen är FB, lösenordet är flashbacky och den kommer ligga under turneringsfliken ''Privata''. Jag ser fram emot turneringen och hoppas att den blir rolig! Hoppas bara att det kommer ett gäng så att vi inte blir väldigt få och jag hoppas även att det bjuds på lite trevligt snack vid borden! Vi ses imorgon!
Citera
2014-03-01, 11:47
Medlem
1235oops4567s avatar
Hejsan krappar och sejjer. Just imorgon vid denna tid sitter jag på en båt över östersjön med tyvärr endast begränsat internet via satellit. Jag ska prova och se om det är funktionellt och att den datamängd jag tillåts räcker för att spela. Om det inte går så går det inte, men jag tänker försöka i alla fall. Annars får ni ha det så roligt.
Citera
2014-03-02, 11:44
Medlem
techno_the_kings avatar
Är det många anmälda? Anmäler mig ikväll när jag e hemma ifrån jobbet, skall bara ställa in larm så att man inte missar turren.
Citera
2014-03-02, 12:18
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Är det många anmälda? Anmäler mig ikväll när jag e hemma ifrån jobbet, skall bara ställa in larm så att man inte missar turren.
Endast 1 person. Jag anmäler mig också ikväll och hoppas även att flera gör det så att det inte blir någon fjuttig miniturnering eller i värsta fall ett avbrott pga brist på spelare. Kom igen nu flashbacks pokerspelare, den här pokerdelen av FB går sakta men säkert ner i graven, skulle vara kul med lite mer aktivitet!
Citera
2014-03-02, 19:09
Medlem
AA-suiteds avatar
Vi sitter fyra pers registrerade just nu... Vart håller ni andra hus undrar jag? Turneringen börjar om 35 minuter!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in